Falkenberg

Sv: Falkenberg

kl

Nu har jag ringt dem! Det kommer att hållas tävling i Falkenberg på utsatt datum :bump:
De är bara liiite sena med proppen...

kl

Nu har jag ringt dem! Det kommer att hållas tävling i Falkenberg på utsatt datum :bump:
De är bara liiite sena med proppen...

Go Hunter, Go Hunter!:bow: :bow:

Tänk vad lite som krävdes för att så många skulle få ett svar...tur det finns en del smarta tjejer här! *fniss*

Smart och smart, jag kan hålla i luren och prata samtidigt :D

Däremot så frågade jag inte hurvida de skulle köra 90 och/eller 100 klass... men CNC* skulle de ha i allafall

Smart och smart, jag kan hålla i luren och prata samtidigt :D

Däremot så frågade jag inte hurvida de skulle köra 90 och/eller 100 klass... men CNC* skulle de ha i allafall

Nej, DET var ju ovanligt osmart...:devil:

Men jag tror vi överlever tills proppen kommer!:rofl:

Jag hade gärna kommit, om det vore så att det låg lite närmare mig rent geografiskt.
Jag lovar dock att jag kommer finnas med er "in spirit".

Novali01: Jag tyckte att du var precis så rar som jag trodde och mycket mindre, en liten sparv är vad du är. Synd att vi inte hann träffas mer bara. :love:

Jag hade gärna kommit, om det vore så att det låg lite närmare mig rent geografiskt.
Jag lovar dock att jag kommer finnas med er "in spirit".

Novali01: Jag tyckte att du var precis så rar som jag trodde och mycket mindre, en liten sparv är vad du är. Synd att vi inte hann träffas mer bara. :love:

Sparv? Moi??? *fniss* en mycket VÄLGÖDD liten sparv då?:rofl:

Det finns en mikrochans att jag kommer upp och coachar dig! he he det känns väl som en inre nödvändighet va? Skämt åsido, jag kanske ska åka upp och hjälpa några ponnybarn så då kanske vi ses iaf!:banana:

Är det inte samma helg då? Du kan inte coacha ponnybarn när det är falkenberg iaf!

Vi måste göra något kul på kvällen, vi bukefolk.

Nope, det är helgen innan.

Klart vi hittar på nåt...men fio, får hon vara med?? hmmm....hon får böna och be lite först va?:rofl:

Viken tur då att den blir av... :banana: :banana:
Fick reda på idag att man fått semester den vecka så det kan ju inte bli bättre....:rofl: :rofl:

Chansar på att fråga. Ingen som har två stallplatser att låna ut natten mellan lördag och söndag? Bara boxar och inget boende för oss. :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Den här veckan drar unghäst-VM i fälttävlan igång. Här hittar du listan över alla svenska ekipage samt info om tävlingen.
Svar
0
· Visningar
60
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Två svenska mästare i fälttävlan korade under helgens tävlingar i Kristianstad. Wynja Eriksdotter Rubin och Mikko Moisala var...
Svar
0
· Visningar
97
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter När de nordiska mästerskapen i fälttävlan avgjordes i Köpenhamn i helgen blev det en tävling som innehöll flera fina framgångar för de...
Svar
0
· Visningar
105
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Fälttävlan är först ut av de tre ridsportgrenarna under OS i Paris 2024. Så här går tävlingen till.
Svar
0
· Visningar
195
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka