Falkenberg

Sv: Falkenberg

*kl*

Idasagare: Jag ska också till Åkerbo, så jag kan hålla dig sällskap. :D (Förresten, har ni eventuellt plats för en person i bilen när ni åker hem? :angel:)

Kl...

Jahapp...blir nog inget Falkenberg för mig. Vill inte åka själv.

Men vi samlar bara mer krafter till nästa säsong. ;)

Senast ändrad:

*kl*

Idasagare: Jag ska också till Åkerbo, så jag kan hålla dig sällskap. :D (Förresten, har ni eventuellt plats för en person i bilen när ni åker hem? :angel:)

JAAA.. säkerligen inga problem med plats. Gott om plats i lastbilen (reggad för 6 personer men man an vara fler..). :D

För att en av hästarna är skadad. Typiskt nog. Men jag siktar in mig på att bo hos dig när det är Mariestad. Vilker datum? Så jag kan ladda. ;)

Lånar knapp..

Ja det var väldigt vad sena de skulle vara med att få ut proppen, aja nu ÄNTLIGEN är den ute iaf, men då ser man ju till sin besvikelse att det inte går någon Lätt klass. :mad: När inte Trollhättan har någon Lätt klass så hade jag ju tänk att jag iaf får rida Lätt i Falkenberg, men INTE. :mad:
Hur som helst planerar jag att ta med två stycken, är ju inte mycket annat i juli så min lilla galning får studsa runt debutantbanan även här. Den andra som ska med är en helt grön liten dam. Var och träna terräng härromdagen för första gången och hon gick kanon och över all förväntan, så vi kan ju alltid ge det ett försök. Blir mest till att lotsa runt henne och låta henne ta sin tid så får vi se hur det går. Är inte särskillt orolig för terrängen egentligen men under dressyren däremot ska jag blunda och hålla i mig. Förhoppningsvis lyckas vi rida vägarna godkänt iaf..:crazy:

Bortsett från den sena proppen så har jag hört att det ska vara en toppenfin tävlingsplats, välorganiserat och att det är nära till allt. Det får mig förresten att tänka på att Trollhättan FORTFARANDE inte informerar om att det är låååångt till terrängbanan. Hade ju inte varit så dumt att skriva det i ryttarmeddelandet, med tanke på att man får ha med sig det i sin tidsplanering.. ja,ja..vi har nämnt det för dem tidigare år men ingen föränding än..:( Vi som har varit där några gånger vet ju det iaf! Dessutom skulle de kunna skriva ut medtag paraply, för det regnar JÄMT när de arrangerar FT, hehe.. fast det kan vi ju inte gnälla på dem för! :crazy: Vi får väl hoppas på att det blir hyffsat väder i morgon, trots att de lutar åt ösregn..:mad:

uppdaterar listan

Narcissa, 90-klassen
Norpan85, 90 klassen
och så jag då...Novali i 90 om det nu ingen 100 blir...
Lady_D, *-ig om det inte blir ngn 100
fälttävlansnisse 2x *igt och 90 med unghästen.
Olgaklara 2x 90, ev (som vanligt)
Hunter *-igt

Narcissa, hur blir det för dig? Är det definitivt bestämt att du inte åker?

uppdaterar listan

Narcissa, 90-klassen
Norpan85, 90 klassen
Olgaklara 2x 90, ev (som vanligt)
Hunter *-igt
Fio *-igt x2 tror jag bestämt...

10 tecken 10 tecken

uppdaterar listan

Narcissa, 90-klassen
Norpan85, 90 klassen
Olgaklara 90, ev (som vanligt) :rofl:
Hunter *-igt

Dvs om han går att hoppa öht efter vilan. Vi har inte hoppat ngt än mer än utan hinder :crazy:

Han kommer att få hoppa lite terräng nästa vecka och då är det första gången på ett år för busen

Så här gör han med mig varje dag när jag rider då:
http://s77.photobucket.com/albums/j55/olgaklara/?action=view&current=llhage.flv

Det finns ingen som vill byta ritt med mig?? ;)

Senast ändrad:

*kl*

vilket datum är det? Jag vill gärna åka dit o titta :D

hittade, 7-8 juli va? ska nog åka dit den 8e då o se när alla ramlar av i terrängen :angel:

Mer uppdatering av lista...

Narcissa, 90-klassen
Norpan85, 90 klassen
fälttävlansnisse 2x *igt och 90 med unghästen. Tror inte P kommer till start?

Olgaklara 90, ev (som vanligt) :rofl:
Hunter *-igt
Nightrunners_Noya kommer med 2 hästar, 1 90 och 1 *-ig
Nyrelski 90

Senast ändrad:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Den här veckan drar unghäst-VM i fälttävlan igång. Här hittar du listan över alla svenska ekipage samt info om tävlingen.
Svar
0
· Visningar
60
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Två svenska mästare i fälttävlan korade under helgens tävlingar i Kristianstad. Wynja Eriksdotter Rubin och Mikko Moisala var...
Svar
0
· Visningar
97
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter När de nordiska mästerskapen i fälttävlan avgjordes i Köpenhamn i helgen blev det en tävling som innehöll flera fina framgångar för de...
Svar
0
· Visningar
105
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Fälttävlan är först ut av de tre ridsportgrenarna under OS i Paris 2024. Så här går tävlingen till.
Svar
0
· Visningar
195
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka