Sv: Få honom engagerad?
Fast det är rätt stor skillnad på att föda barn och skaffa en hund för att göra en jämförelse..
Tycker nog inte att man kan jämföra det med annat.
Och jo jag hade saker helt klara för mig innan jag fick barn, saker som jag under mitt ganska långa liv hållit heligt ändrades rätt radikalt när jag väl fick barn. det är i princip inte förens nu när han är 9 månader som vissa saker återgår till det normala.
Det är väldigt lätt att göra när man med facit på hand vet att ens föreställningar brukar stämma.
Som jag skrivit tidigare handlar det om insikt och kännedom om ens egen person + hur pass insatt man är i det man redan på förhand bildar sig en uppfattning om.
Jag brukar kunna ta lång tid på mig att bilda mig en uppfattning om både människor och ting men i gengäld reviderar jag sällan åsikten.
Fast det är rätt stor skillnad på att föda barn och skaffa en hund för att göra en jämförelse..
Tycker nog inte att man kan jämföra det med annat.
Och jo jag hade saker helt klara för mig innan jag fick barn, saker som jag under mitt ganska långa liv hållit heligt ändrades rätt radikalt när jag väl fick barn. det är i princip inte förens nu när han är 9 månader som vissa saker återgår till det normala.