Exteriört på min häst?

Ja har äntligen fått en okej uppställd bild. Vill ha lite kommentarer hur han ser ut. Är han för smal/tjock tex. Vart fattas det muskler m.m och självklart andra kommentarer också :D Är inte så haj på detta med exteriört så jag är tacksam för svar :D :bow:

10183492.jpg

Sv: Exteriört på min häst?

Ja har äntligen fått en okej uppställd bild. Vill ha lite kommentarer hur han ser ut. Är han för smal/tjock tex. Vart fattas det muskler m.m och självklart andra kommentarer också :D Är inte så haj på detta med exteriört så jag är tacksam för svar :D :bow:

10183492.jpg

Jag är absolut ingen expert, men jag tycker han är jättejättefin!
Ser ut att vara välmusklad. :d Rumpan sluttar lite, kanske lite mer muskler där?
Men det är vad jag, oexperten, ser. Kolla vad andra säger också. ;)

Senast ändrad:
Sv: Exteriört på min häst?

Såå söt! Ser mkt fin ut, välskött och välmående! :love: Men vilket underbart stall! Var finner man detta? :d

Liknande trådar

Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
7 763
Senast: tara
·
Hästmänniskan Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan...
2
Svar
35
· Visningar
2 195
Senast: Syrax
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 527
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 243
Senast: Palermo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar