Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gåte är min favorit!! Älskar den låten!!
Nederländerna gillar jag också! Kroatien med.
Frankrikes är också bra men jag tycker att den är lite väl lik Voila med Barbara Pravi och jag tycker nog att hon gjorde det bättre. Det var min favorit det året! Men den är absolut en av de bästa hittills.
Jag har lyssnat igenom den, Kroatien och Italien är mina favoriter hittills!Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter.
Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer jag antagligen hitta någon eller några favoriter.
Gillar att soundet hos flertalet bidrag är så mycket 90-tal, men jag hör bara Scooter, Basic Element, E-type, No doubt med flera. Har ingen favorit men de fick mig att plocka fram originalen.
Ja. Det går också en 90-talsvåg genom modet och även 00-talet smyger sig in. Tycker mig höra en del 00-tal även i musiken.Ja, jag tror att det går en 90-tals våg genom musikbranschen nu.
Jag hejjar på NederländernaNu börjar det närma sig!!
Vilka är era favoriter?
Min röst kommer läggas på Norge som jag tycker har en av de bästa låtarna som någonsin tävlat i ESC!
Andra jag gillar är Frankrike, Kroatien och Nederländerna!
Jag hejjar på Nederländerna
UNDERBART! "Again"....Jag såg precis på ESCs Insta!! Lynda Woodruff är tillbaka!!
Svenskarna driver med svenskarna igen! KUL grepp! Har svårt att tänka mig att det blir annat än skitbra med Edward af Sillén vid rodret...Mellanakt (gissar för finalen): "We just love Eurovision too much". Är det här "Love love peace peace" uppföljare? Det verkar onekligen så. Kan bli riktigt roligt!
Jag har inte alls kommit i Eurovisionstämning i år, brukar ha järnkoll på många bidrag och följa uppsnacket men de få som jag sett något förhandssnack om detta år har mest känts "meh". Har ännu inte hittat något som sticker ut på ett riktigt engagerande sätt, varken som riktigt bra bidrag eller udda/kul bidrag eller katastrofbidrag.
Kroatien har jag lyssnat på några gånger och den är ok men som sagt inte någon WOW. Inte ens Italien som alltid brukar fånga mig oavsett genre har fastnat. Illa!
Har du lyssnat Norge och Frankrike?
På officiella sidan https://eurovision.tv/ så fanns dessa listade så gissar på att du kan hitta låtarna här. Jag har lyssnat på Spotify.Vart kan man lyssna på låtarna i förväg?