Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är tur att det startar så sent som det gör, för jag har ett jobbrelaterat webinar tidigare på kvällen. Behöver inte missa något av det...
hehe, jag är en obotlig nattuggla...Och jag tycker att det startar alldeles för sent! Brukar sova kl. 21... Det blir en sömnig dag imorgon!
hehe, jag är en obotlig nattuggla...
Jag är taggad! Det är så kul att det är igång igen, trots viss dåligt eftersmak på grund av allt runt omkring med ökad hotnivå, israel med mera.
Jag tycker också att det är roligt att dom direktkvalificerade länderna får vara med och uppträda i semifinalerna så dom får samma förutsättningar som dom andra!
Fint ändå att Saade kunde komma undan med en palestinasjal runt armen! Trodde att han skulle bannas när han uttalat lite för mkt i veckan.
Jag tycker att Israel borde ha diskats igår, när det framgick att de går in i Rafah trots att omvärldens vädjan att låta bli.Jag tycker att det är förkastligt. Dock inte förvånande. Han har ju tydligt deklarerat sin åsikt.
Haha, vet inte varför jag blir uppriktigt förvånad, har ju egentligen noll koll på dina preferenser.Jag tittar mest för att Malin är programledare, så himla snygg!
Jag tycker att Israel borde ha diskats igår, när det framgick att de går in i Rafah trots att omvärldens vädjan att låta bli.