C
chandra
Har kommit till vägs ände med min lilla tappra underbara häst. Hon är bara 7 år men hennes ben håller inte. Har då fått ta det fruktansvärda beslutet att hon ska få sluta sina dagar. Det ska ske snart för jag vill inte att hon ska behöva bli så dålig som hon var... Har nästan bestämt mig för Lantbrukstjänst pga att jag hört om några hästar som inte velat ge upp då dom fått Somnulose. Min älskade lilla häst har en sådan stark livsvilja och jag vill inte att hon ska behöva kämpa för sitt liv. Men å andra sidan så känns det så våldsamt brutalt med bult och avblodning... Vet inte om det är ett värdigt slut för min vän som alltid funnits för mig de senaste 5 och ett halvt åren..?
Finns det någon som orkar dela med sig av detta svåra och hjälpa mig att göra det bästa för hon som förtjänar allt?
Finns det något som kan kallas 'ett värdigt slut' när det handlar om ett sådant stort djur som hästen?
Väldigt tacksam för svar.
Finns det någon som orkar dela med sig av detta svåra och hjälpa mig att göra det bästa för hon som förtjänar allt?
Finns det något som kan kallas 'ett värdigt slut' när det handlar om ett sådant stort djur som hästen?
Väldigt tacksam för svar.