Mazzz
Trådstartare
Hur menar du då eller hur vet man det?Hon är nyfiken på Tobbe, men är osäker på om han är bra för henne.
Frågan är om HON är bra för honom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur menar du då eller hur vet man det?Hon är nyfiken på Tobbe, men är osäker på om han är bra för henne.
Frågan är om HON är bra för honom?
ELLER så har han dålig ekonomi p.g.a. alla dyra peruker?
Kanske med tanke på att Lovisa (som sagt) med den info vi har här framstår som lite omogen och ganska ytlig.Hur menar du då eller hur vet man det?
Kanske med tanke på att Lovisa (som sagt) med den info vi har här framstår som lite omogen och ganska ytlig.
Behöver veta vad Lovisa tycker är viktigt i en relation, vad som går att acceptera i en relation utan för mycket uppoffring av vad som är viktigt, hur Lovisa tänker kring sig själv, hur Lovisa resonerar kring för- respektive nackdelar med de båda männen, hur Lovisa tänker kring att vara singel, vilket ansvar Lovisa tar i sin relation, hur Lovisas historia kring relationer ser ut, om det är ett mönster.Fast man kan inte döma någon baserat på lite text heller, jag vill inte skriva ut allt för det känns som om jag hänger ut Lovisa då och det vill jag inte. Vad är det ni behöver veta för att kunna ge bra svar?
Det man behöver veta för att kunna ge ett svar är vad Lovisa själv känner. Vad hon vill med sitt liv och vilka känslor hon har för vem. Och när Lovisa väl talat om vad hon själv känner och hur hon vill leva sitt liv så vet hon själv hur hon ska göra...Fast man kan inte döma någon baserat på lite text heller, jag vill inte skriva ut allt för det känns som om jag hänger ut Lovisa då och det vill jag inte. Vad är det ni behöver veta för att kunna ge bra svar?
Vilken lösning hade ni valt och varför?
Lovisa vet inte vem hon ska välja.
Sune:
Hennes sambo sen 7 år tillbaka, de lever som två singelliv fast de bor ihop och har inte haft sex på 4 år pga "trött/hungrig/orkar/vill inte"
Allra minst om Lovisa älskar någon av dem. Det verkar hon inte göra. Och då kan hon ju inte vara ihop med dem, hur rädd hon än är för att vara ensam.Vad är det ni behöver veta för att kunna ge bra svar?
Lovisa själv vill flytta till hus, skaffa häst och leva tillsammans med någon, då hon inte klarar sig själv psykiskt sett. Sune vill egentligen också flytta till hus, men det händer ingenting och Lovisa har tröttnat att vänta sen de blev ihop för 8 år sedan. Ett år efter att de blivit tillsammans flyttade de ihop od då skulle de bara bo i sin lägenhet tills ett hus var färdig renoverat, men huset blir aldrig klart för det velas hit och dit om det ska renoveras eller rivas och bygga nytt.
Sen kommer tusen andra saker ivägen som tydligen är mer viktigt än att renovera ett hus, saker som Lovisa själv inte tycker är mer viktigt än att renovera eller riva det fallfärdiga huset för att bygga nytt.
Du däremot beskriver saker som egentligen är irrelevanta tycker jag, som om det inte är personer det handlar om utan en produkt hon ska köpa.
Fast man kan inte döma någon baserat på lite text heller, jag vill inte skriva ut allt för det känns som om jag hänger ut Lovisa då och det vill jag inte. Vad är det ni behöver veta för att kunna ge bra svar?