Var ser du dig själv om 10 år?

Jag är 41 år då om 10 år och jag har väldigt svårt att se att jag gör så mycket annorlunda mot idag.
Bor antagligen kvar i vårt hus tillsammans med min man och våra barn som kommer vara 12 år och 17 år. Så barnen kommer troligen bjuda på nya utmaningar men inte livet i stort om det lunkar på som det gör idag.

Alltså jag är nöjd som det är nu och vill inte göra några stora förändringar men ska jag drömma så är det väl en vinkyl fylld med champagneflaskor :D inte helt orimligt att uppnå heller ;)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
8
· Visningar
832
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 022
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 756
Senast: Cocos
·
Äldre Hur ser ditt "realistiska" drömliv ut? Alltså ett liv du verkligen skulle vilja leva, men som t.e.x. inte krävde att det plötsligt...
2 3
Svar
59
· Visningar
6 053
Senast: _Zacke_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp