TheRedLightning
Trådstartare
Precis, friskt vågat hälften vunnet sägs det.Vi får kämpa på och lyckas!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis, friskt vågat hälften vunnet sägs det.Vi får kämpa på och lyckas!
Helt rätt!Precis, friskt vågat hälften vunnet sägs det.
Jag kör stenhårt på det mottot.Helt rätt!
Jo, det kan bli bättre. Men inte för alla.Era berättelser får mig att tappa hoppet. blir det inte bättre än så här? Är skittrött på att vara ensam.
Era berättelser får mig att tappa hoppet. blir det inte bättre än så här? Är skittrött på att vara ensam.
Era berättelser får mig att tappa hoppet. blir det inte bättre än så här? Är skittrött på att vara ensam.
För egen del får jag ofta komplimanger. Av kvinnor. Men inte av män. En enda gång i livet har en man sagt att jag är vacker. Han var helt nykter. En enda man har någonsin varit kär i mig.
Det finns helt enkelt något hos mig som repellerar. Jag vet inte vad och jag tänker inte göra om mig och min personlighet för att intressera män.
Man får rida den häst man har. Jag är jag och mitt liv är ensamt.
Fast det är enklare.
Där sätter du huvudet på spiken. Måste hitta något nytt, men funderar på vad det kan vara. Men 2015 är året då jag ska kämpa för att bli mer nöjd med mitt liv.Det förstår jag verkligen!
Ofta kan man ju hitta vänner när man utökar eller byter miljö. Exempelvis börjar med en ny hobby, byter jobb, börjar plugga. När jag var aktiv i hundvärlden fick min bekantskapskrets exempelvis ett stort tillskott.
Fast det är enklare.
Vänner får man genom att vara en. Vilket låter brutalt enkelt...
Men genom att vara i olika sammanhang och välja att vara öppen för andra människor blir du vän.[...]
Håller inte helt med. Eller rättare sagt - för att kunna vara öppen för andra i sociala sammanhang så måste du ju befinna dig i sammanhang där du möter nya människor.