Låter braVul är rena barnleken jämför med cellprovs-mojen, tycker jag.
Är det rutin nuförtiden att göra VUL vid alla graviditeter?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter braVul är rena barnleken jämför med cellprovs-mojen, tycker jag.
Låter bra
Är det rutin nuförtiden att göra VUL vid alla graviditeter?
Okej. Men är det rutin att man kollar med ultraljud om läget är komplikationsfritt/normalt/ingen oro osv?Det beror ju på när i graviditeten man ska kolla. Jag gjorde det i vecka 7 för att se ett hjärta, vecka 13 vid kub var det vanligt UL.
Okej. Men är det rutin att man kollar med ultraljud om läget är komplikationsfritt/normalt/ingen oro osv?
Precis. Jag kan inte ens räkna antalet VUL längre. Har gjort under mens, under medicinsk tömning, under ägglossning, you name it.Nej, då är ju första ul:et runt vecka 18, RutinUL
Vi som gjort utredningar har ju gjort VUL i stort sett varje gång vid kontakt med gyn.
(det gör inte ont alls att göra VUL (tycker jag) och det går i regel ganska fort också)
Precis. Jag kan inte ens räkna antalet VUL längre. Har gjort under mens, under medicinsk tömning, under ägglossning, you name it.
Okej. Men är det rutin att man kollar med ultraljud om läget är komplikationsfritt/normalt/ingen oro osv?
Testa?Min mens kom aldrig, 11 dagar sen idag. Hade sex precis innan vantad mens 3 kvallar pa raken. Kanner mig sjukt sur och retlig. Kan jag vara gravid?
Ar det inte for tidigt nar det bara ar 11-13 dagar sen samlag?Testa?
Så fort mensen är för sen så kan man testa brukar man sägaAr det inte for tidigt nar det bara ar 11-13 dagar sen samlag?
Ok, har inte mojlighet att kopa ett test dar jag ar nu, far ha talamod ett par veckor.Så fort mensen är för sen så kan man testa brukar man säga
Min mens kom aldrig, 11 dagar sen idag. Hade sex precis innan vantad mens 3 kvallar pa raken. Kanner mig sjukt sur och retlig. Kan jag vara gravid?
Eller så har du pms?Min mens kom aldrig, 11 dagar sen idag. Hade sex precis innan vantad mens 3 kvallar pa raken. Kanner mig sjukt sur och retlig. Kan jag vara gravid?
Min mens kom aldrig, 11 dagar sen idag. Hade sex precis innan vantad mens 3 kvallar pa raken. Kanner mig sjukt sur och retlig. Kan jag vara gravid?