Jag fick nidblödning, ganska sent dessutom så hade jag varit dig hade jag tagit ett djupt andetagJag har fått för mig att nidblödning är ganska ovanligt och borde ske lite tidigare än elva dagar efter ÄL? Jag tänker farliga cystor, polyper, myom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick nidblödning, ganska sent dessutom så hade jag varit dig hade jag tagit ett djupt andetagJag har fått för mig att nidblödning är ganska ovanligt och borde ske lite tidigare än elva dagar efter ÄL? Jag tänker farliga cystor, polyper, myom
Spännande! Var det ljusrött blod? Brukar du ha spottings annars? Hur länge hade du det?Jag fick nidblödning, ganska sent dessutom så hade jag varit dig hade jag tagit ett djupt andetag
Jag var i v.12 när det upptäcktes att liten varit död sen v.5-6. Och jag fick komma på nytt VUL en vecka senare och då hade jag precis dagen innan fått en liten brun flytning, det var allt. Så ja, det kan ta lång tid för kroppen att förstå, tyvärr.
Det var ett tag sedan jag fick nidblödningen (2014) men jag tror att det rörde sig om en eller max två dagar med någon droppe ljusrött blod.Spännande! Var det ljusrött blod? Brukar du ha spottings annars? Hur länge hade du det?
Ja alltså, det var ett riktigt tidigt missfall. Typ plus 2 dagar innan BIM och minus på BIM. Inte så mycket att orda om alltså. Men andra nidblödningen resulterade i en liten busrumpaOkej! Beklagar missfallet.
Sedan vi började försöken har jag haft spotings för första gången i livet, men detta är annorlunda. Och för tidigt att testa såklart.
Aha, grattis Misstänker att jag hade ett sådant tidigt också, jag hade + på ägglossningssticka, mensen försenad någon dag och sedan en riktigt kraftig mens.Ja alltså, det var ett riktigt tidigt missfall. Typ plus 2 dagar innan BIM och minus på BIM. Inte så mycket att orda om alltså. Men andra nidblödningen resulterade i en liten busrumpa
Vad innebär det om det är stopp?Ultraljud med kontrast är gjort. Han kunde se att ägglossning är på gång på höger sida, dessvärre ingen kontrastpassage åt det hållet. Det kunde bero på att det flödade så lätt åt andra hållet och att vätskan är lat och tar lättaste vägen. Han såg början på äggledaren men dit ville det inte rinna. Han kunde inte säga att det är garanterat stopp där men det var ingen kontrastpassage i varje fall. Lätt obehaglig undersökning men allt gick bra.
Det minskade hela tiden, så när jag fick mina cytotec var det inga egentligen.Fy så tråkigt att ha gått så länge innan det visade sig. Hade du gravsymptom hela tiden?
Att ägget inte kommer igenom på den sidan. Men tydligen kan det hända att ägget släpper på ena sidan och pga typ tarmrörelser eller annat vandrar över och sugs in på andra sidan.Vad innebär det om det är stopp?
Hm, okej! Googlade lite också. Ska du spola eller var det normalt? Blev lite sugen på att göra en sådan undersökning!Att ägget inte kommer igenom på den sidan. Men tydligen kan det hända att ägget släpper på ena sidan och pga typ tarmrörelser eller annat vandrar över och sugs in på andra sidan.
Jaha, så ser man nästa kompis/jobbarkompis med seaband på handlederna. Frågade och mycket riktigt, v.10 i helgen. Visst, de har försökt snart ett år, men ändå. Hon är typ 10 år yngre än mig dessutom.
Fan vad jag avskyr den här avundsjukan som gnager
Hm, okej! Googlade lite också. Ska du spola eller var det normalt? Blev lite sugen på att göra en sådan undersökning!
Ah okej, då håller jag tummarna .Nej, det sas ingenting om spolning. Allt annat ser ju bra ut så jag har stora förhoppningar om att ett normaliserat tyreoideavärde ska få oss gravida. Sååå rolig var ju inte undersökningen även om allt gick bra, just nu känner jag mig väldigt mör i magen.. förhoppningsvis ska du väl slippa det!
Vad innebär det om det är stopp?
Okej, gör man någon särskild undersökning för att kontrollera funktionen?