Jag brukar ju också ha snudd på positiva test innan mens.Jag har haft positivt äl-test och fått mens typ dagen efter, nej inte gravid utan testen kan reagera på mens.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag brukar ju också ha snudd på positiva test innan mens.Jag har haft positivt äl-test och fått mens typ dagen efter, nej inte gravid utan testen kan reagera på mens.
Jag brukar ju också ha snudd på positiva test innan mens.
Skönt att man får diskutera sånt har googlat lite men står inte sådär jättemkt, har hittat att man ska ligga kvar, gärna runt 20-30 minuter minst och att killen ska vara kvar i så länge som möjligt, det är väl hyffsat specifikt i och för sig men bara hittat på nåt ställe. Står så mycket om allt annat som är bra att veta! Vi hade sex igår kväll, så har i alla fall legat kvar i fem timmar. Höll för lite med handen en stund för att allt inte skulle rinna ut på en gång, men sen torkade jag bara bort det som var utanför. Hej detaljer, tur att jag har anonymt nick för stunden haha!
Det är spermierna som avgör om det blir kvinna eller man. Det är X eller Y och ägget X. Två X blir kvinna och en av varje blir man.
(Och så ibland blir det knas).
En del män har bara X eller bara Y.
Hur länge sedan är det du misstänkte ägglossning?Ingen mens i sikte än. Får väl, som vanligt, vänta 10 dagar och sen äta Provera, om mensen inte kommer.
Två veckor.Hur länge sedan är det du misstänkte ägglossning?
Ja. Fullt möjligt.Är det möjligt att ha äggviteflytningar på CD 12/13 och sedan ÄL på CD 19?
Sket i stickor denna månad. Har nästan varje cykel haft tydliga flytningar med vattniga 2-3 dagar innan ÄL och äggvita 1 dag innan ÄL. Bekräftat det med stickor under 7 cykler.
Min mens borde kommit igår om jag hade ÄL på CD 13/14 men tänker att allt är möjligt. Testar negativt (så inte massa uppmaningar om gravtest. Tar inte nästa förrän tidigast CD 36. Är på CD 30 nu).
Ja. Fullt möjligt.