Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej. Vissa har streck hela cykeln. Testet är ju negativt tills strecket är starkare eller lika starkt som kontrollstrecket.Ska ha mens typ mitten av nästa vecka.
Svagt streck idag på ÄL test, kan det vara en hint kanske om att det tagit sig?
Vad tror ni som använt ÄL test som grav test?
Nej. Vissa har streck hela cykeln. Testet är ju negativt tills strecket är starkare eller lika starkt som kontrollstrecket.
Ska ha mens typ mitten av nästa vecka.
Svagt streck idag på ÄL test, kan det vara en hint kanske om att det tagit sig?
Vad tror ni som använt ÄL test som grav test?
Jag kan ha ett knappt synligt teststreck precis innan mens. Vid graviditet har det varit betydligt starkare.Aha okej
Fast jag har inget streck alls i vanliga fall förutom vid ÄL.
Jag kan ha ett knappt synligt teststreck precis innan mens. Vid graviditet har det varit betydligt starkare.
Om du inte vet hur de brukar se ut innan din mens kan du inte lita på det.
Men fortsätt testa, det stegrar ganska snabbt om det är en graviditet.
Det ska vi komma ihåg också! Annars brukar jag alltid få komma förstMed tanke på att man kan bli gravid efter våldtäkt så är det nog inte så noga...
Men kommer du efter honom så doppas livmodertappen i sperman när livmodern krampar. Himla fiffigt.
Smyger in.För mig rinner det alltid ut en del, oavsett om vi har sex vid ÄL eller ej. Vid ÄL lägger jag en handduk under mig och duschar inte förrän morgonen efter (förutsatt att det är sex vid läggdags då). Vet inte om det hjälper, men jag inbillar mig att jag i alla fall kan säga att då har jag inte spolat bort de små simmarna Även om jag antar att en del tar sig dit de ska ändå.
Men om han har svaga simmare vill iaf jag att det ska vara så många som möjligt som har så lång tid på sig som möjligt att ta sig dit de ska..Alltså nej. Man behöver inte ligga kvar eller hålla för med handen. En vanlig utlösnkng hos en fertil man har i snitt 40 miljoner motila spermier. Min man hade väl 186 miljoner. Så om det rinner ut lite spelar det absolut ingen roll. det handlar liksom om miljontals spermier i en droppe.
Håller verkligen tummar och tår för att du snart kommer hit och blir kortvarig innan du får hoppa till en roligare trådSmyger in.
En vacker dag kanske jag är med här igen...
Men jag går alltid på toa efter. Och har blivit gravid ändå! Under tillverkningshetsen väntade jag max 5 min...
Dröjer ett tag. Men en vacker dagHåller verkligen tummar och tår för att du snart kommer hit och blir kortvarig innan du får hoppa till en roligare tråd
Aha okej
Fast jag har inget streck alls i vanliga fall förutom vid ÄL.
Alltså nej. Man behöver inte ligga kvar eller hålla för med handen. En vanlig utlösnkng hos en fertil man har i snitt 40 miljoner motila spermier. Min man hade väl 186 miljoner. Så om det rinner ut lite spelar det absolut ingen roll. det handlar liksom om miljontals spermier i en droppe.