Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Plussade även denna gång men nu är det fullt blodbad igen.
Jag orkar inte.
Nej, fy så jobbigt. Beklagar verkligenPlussade även denna gång men nu är det fullt blodbad igen.
Jag orkar inte.
Nää, fan vad tråkigtPlussade även denna gång men nu är det fullt blodbad igen.
Jag orkar inte.
Plussade även denna gång men nu är det fullt blodbad igen.
Jag orkar inte.
Oftast inte då mensen är en konsekvens av ägglossningen.Kan man ha regelbunden mens utan att ha ägglossning? Bara en fråga sådär som dök upp fredag morgon Får man mer mens om ägglossningen uteblivit? Har för mig att jag läst det nånstans!
Plus att anovulatorisk blödning oftast är smärtfri.Oftast inte då mensen är en konsekvens av ägglossningen.
Det är det vanligaste. Brukar vara fler dagar också.
Kan man utveckla pcos med tiden? Jag har gjort ett vaginalt ultraljud för några år sedan och då såg allt bra ut, men då åt jag också p-piller. Jag tänker om hormonerna i pillren på något vis maskerar cystorna eller något. Nu kan man ju ha svårt att bli med barn av massa orsaker, men jag funderar över allt möjligt just nu.
Kan man ha regelbunden mens utan att ha ägglossning? Bara en fråga sådär som dök upp fredag morgon Får man mer mens om ägglossningen uteblivit? Har för mig att jag läst det nånstans!
Ok, då får vi se om det kanske syns något nu då om vi får börja en utredning. Jag har ju till synes regelbunden cykel och hittar oftast ägglossning med stickor. Men vi får se, nåt vajsing är det väl iaf.Pco-äggstockar kan absolut komma med tiden. Jag gjorde ett ul i samband med att jag slutat med piller, allt såg kanon ut. 8mån senare är det pco-äggstockar, men tänk på att du inte behöver ha hormonrubbningar bara för att du har pco-äggstockar. Pco är inte lika med att du är infertil, det innebär bara att kroppen inte regelbundet släpper ifrån sig ägg då det är väldigt många ägg på varje äggstock.
Har nämnt det förut, men jag är helt övertygad om att jag lyckades bli gravid tack varje munkpepparn som jag tog som tillskott, min cykel gick från typ 50 dagar till 29. Slutade sedan en period och då blev den långsamt längre igen, sedan tog det sig när jag började med munkpepparn igen.
Okey, håller på med ägglossningstest nu, har inte haft koll innan, men appen säger äl idag. Dock är det nog ett genomsnitt antar jag. Dock säger inte stickorna äl än! Men testar några dagar tillOftast inte då mensen är en konsekvens av ägglossningen.
Det är det vanligaste. Brukar vara fler dagar också.
Det är nog för tidigt för något test alls att reagera. Det kan ta upp till åtta dygn för ett befruktat ägg att vandra från äggledare till livmodern, och det är inte förrens då kroppen vet att den är gravid och börjar producera hormoner. Så vänta du några dagar tillJag fick mens den 25:e mars, ägglossning 6:e april enligt sticka.
Tog ägglossningstest idag den 15:e april, visade inget.
Om jag hade blivit gravid runt den 6:e borde det ha visats på Stickan idag väl?
Läste mig till att dem reagerar även på graviditets hormoner..
Eller är det för tidigt?
Borde väl ha mens nästa v nån gång..