Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan vara ett problem, i våras när jag gick dit för en annan sak fick jag vänta 2 mån på en tid. Och jag vill gärna gå till den här Gun då jag tycker att hon är bra.Ett tips är att kolla hur lång väntetiden är hos din Gun. Tyvärr kan man ibland få vänta länge på en tid. Är det lång väntetid så kan du boka en tid och under tiden kolla av din ägglossning med ältester.
Kan kanske vara lite drygt att först vänta en månad för att kolla upp din äl och sedan vänta två månader till på att få en tid.
I såna fall hade jag vänt mig till gyn direkt. Sagt att jag har oregelbunden mens, och tveksamt med ägglossningen. Punkt.Det kan vara ett problem, i våras när jag gick dit för en annan sak fick jag vänta 2 mån på en tid. Och jag vill gärna gå till den här Gun då jag tycker att hon är bra.
Jag väntar just nu på mens (dag 40) och om den kommer inom rimlig tid så väntar jag nog ett par veckor in i nästa cykel för att ge ägglossningen en chans.
Dröjer det väldigt länge till mens vet jag inte om jag orkar vänta på det däremot.
Jag skulle ju kunna ringa och kolla hur det ser ut med tider. Jag har rätt svårt att komma ifrån jobbet också vilket gör att jag inte kan ta första bästa tid.I såna fall hade jag vänt mig till gyn direkt. Sagt att jag har oregelbunden mens, och tveksamt med ägglossningen. Punkt.
Det beror på hur din normalkurba ser ut.
På ÄL? Jag har svaga streck hela tiden på mina test och sen blir det en stegring, sen fullt utslag och sen svaga streck igen.
Buke, jag tror att jag precis tog ett positivt gravtest...
GrattisBuke, jag tror att jag precis tog ett positivt gravtest...
Bara så där så hade jag sagt nej det är inte positivt. Men jag har för mig att tex @lil-sis hade ägglossning utan att få ett riktigt positivt test.Hörrni, jag funderar över gårdagens ÄL-test.
Såhär ser en normal cykel ut för mig:
Det är nedifrån och upp, om ni inte ser datumen ^^
Svaga streck, fram till en liten stegring, positivt test dagen efter den lilla stegringen. I övrigt är det lika svaga streck varje dag.
Såhär var gårdagens vs. Dagens test. Med det lite starkare igår hade jag förväntat mig positivt idag, men icke.. För gårdagens kan man väl inte kalla positivt? Fortsätter testa..
Åh grattis!!Buke, jag tror att jag precis tog ett positivt gravtest...
Jag hade aldrig starkare test än så och blev gravid!Hörrni, jag funderar över gårdagens ÄL-test.
Såhär ser en normal cykel ut för mig:
Det är nedifrån och upp, om ni inte ser datumen ^^
Svaga streck, fram till en liten stegring, positivt test dagen efter den lilla stegringen. I övrigt är det lika svaga streck varje dag.
Såhär var gårdagens vs. Dagens test. Med det lite starkare igår hade jag förväntat mig positivt idag, men icke.. För gårdagens kan man väl inte kalla positivt? Fortsätter testa..
Jag hade aldrig starkare test än så och blev gravid!
Jag brukar ju dock ha starkare, om du tittar på cykeln ovanför. Brukar se likadant ut jämt. Svag-svagt-svagt-liten stegring-positivt-svagt. Men nu fick jag den lilla stegringen helt ensam.
Nåväl, om det var ägglossning så har vi så att säga säkrat upp för det. Och var det inte så fortsätter jag testa.