Haha, nej jag menade inte alls så! Man vänjer sig som sagt!Ja. Jag vet att jag inte ska gnälla!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, nej jag menade inte alls så! Man vänjer sig som sagt!Ja. Jag vet att jag inte ska gnälla!
Jag tänker att hormonerna fortfarande går bananas efter operationen. Det är ju en enorm skillnad för kroppen, menar jag.Jag bestämde mig runt min födelsedag februari 2013.
Det är ett tag sedan. Typ.
Spännande natt här.... Vaknade med ont i livmodern (tog ingen smärtstillande innan jag lade mig så gissar på därför). Krävdes två panodil och en voltaren för att häva smärtan. När det gjorde som ondast blödde jag fem fulla 6-droppars bindor från apoteket på en timme.
Nu har det som tur är lugnat sig, tänkte ringa 1177 ett tag där då jag blev lite orolig.
Precis vad jag misstänkte att de skulle svarat mig, hur normalt det är. Det var därför jag inte ringde.Jag fick också så nån vecka efter jag gått igenom samma som dig, började helt plötsligt blöda massor och ONT. Fick till svar att det är helt normalt (vad annars ), att det helt enkelt kroppens sätt att göra sig av med rester, ofta slemhinna. Varför det ska göra så förbannat ont kan man ju undra men det gör ju ofta ont när man har mens också, så det är väl en såndär grej som hör till
Jaha, mens idag. Spännande. Det var ju inte jättelängesedan sist. Tog slut typ 23/8.
Som Miks skriver; kan det inte vara p-sprutan som spökar? Det du beskriver låter precis som p-spruteproblem.
Men du har alltså foliklar som syns på VUL?Nej.
Det är 9 månader sedan och jag har äggblåsor som kommer och går.
Jag har använt sprutor sedan 2000 och gjort tre uppehåll förr.
Nej.
Det är 9 månader sedan och jag har äggblåsor som kommer och går.
Jag har använt sprutor sedan 2000 och gjort tre uppehåll förr.
Men du har alltså foliklar som syns på VUL?
Ganska exakt två veckor efter tömning slutade jag blöda och fick normalt svar på hcg. Jag hade ju en vecka typ utan värk och med sparsam blödning, och sedan pang så fick jag kramper och grym blödning och fick ut lite vävnadsrester. Helt normalt... Nu snart en månad sedan tömning och jag hade ju nyss ägglossning.Kram @malumbub
Hur lång tid tar det för hcg att sjunka? (hur långt är ett snöre?)
Tog en graviditetssticka idag och det visade tydligt positiv, vilket jag i och för sig förväntat mig. Men just nu längtar jag bara tills det visar negativt så vi kan börja försöka igen.
Sambon kommer hem om 2 veckor. Sen kommer han hem varje helg och är hemma fyra helger i rad - hoppas på att ha ÄL redan då. Det kan väl inte vara orealistiskt?
VUL imorgon för att se att allt kommit ut som det ska, hoppas hoppas.
Hur stora folliklar? Det torde ju gå rätt bra att stimulera igång ägglossning med sprutor. Du är alltså rädd för att du inte har fler ägg, att folliklarna är tomma?Japp. Det har jag haft minst sedan i februari. 2-4 på vardera sida. Små äggstockar. Men det blir liksom ingenting av de...
Ungefär så hade jag det också.Ganska exakt två veckor efter tömning slutade jag blöda och fick normalt svar på hcg. Jag hade ju en vecka typ utan värk och med sparsam blödning, och sedan pang så fick jag kramper och grym blödning och fick ut lite vävnadsrester. Helt normalt... Nu snart en månad sedan tömning och jag hade ju nyss ägglossning.
Du kan få positivt på test i typ två veckor, men efter det bör det nog bli negativt. Ska du inte ta flera blodprov eller vul?
Precis vad jag misstänkte att de skulle svarat mig, hur normalt det är. Det var därför jag inte ringde.
Apropå smärta är jag tveksam på det här med barn, i alla fall förlossningen. Med tanke på hur detta kom i vågor med rejäla smärttoppar är jag inte säker på att jag pallar en förlossning.
Hur stora folliklar? Det torde ju gå rätt bra att stimulera igång ägglossning med sprutor. Du är alltså rädd för att du inte har fler ägg, att folliklarna är tomma?