Fick ni ha sex direkt efter spolning? Blödde ni något efter?
Jag hade nog ingen lust med sex efter spolning. Jag kände mig lite öm och svullen. Jag tror inte att det blödde något alls, faktiskt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah, ok!
Ja, jag minns att läkaren sa något om kolla flödet/passage genom att fylla livmodern med vätska så kunde man se saker man inte kan via ett VUL.
Hon sa att hon skulle ha i åtanke att jag har kraftiga menssmärtor när hon undersöker mig nästa gång eftersom det kan vara ett tecken på endometrios. Har dock inte smärtor vid sex så jag tror inte att jag har det. Men så vitt jag vet kan man väl ändå bara säkerställa en diagnos genom en titthålsoperation?
Min man hade 186 miljonerSambons spermaprov var fint, 49 miljoner eller vad det stod.
Min man hade 186 miljoner
Min man hade 186 miljoner
Hur får man reda på det? Vi fick bara reda på att det var ok
Min sambo fick svaret via mail från kliniken, det stod typ "Goda nyheter, ditt spermieprov var helt normalt. Inga problem där, vi uppmätte 49 miljoner spermier (Med resevation för att jag minns siffran fel. Men i alla fall godkänt resultat ^^)
Hur får man reda på det? Vi fick bara reda på att det var ok