Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok. Kan nån please ta en enkel förklaring till det där?? Jag blir helt matt över hur komplicerat livet blev...
Snigeln vaken??? Hänger inte medHär är snigeln vaken. WTF. Appen säger mens på fredag. Vi får väl se.
Snigeln vaken??? Hänger inte med
Min app säger också mens på fredag. När tänker du testa? Har du några känningar?
Det kan inte vara äl på väg då?Slemm, slemmm, slemmmm... Visst, man kan ha flytningar innan mensen, men jag brukar inte ha det.
Alltså, nä, finns ingen mening med att testa. Jag vill bara att mensen ska komma så att vi kan börja om från början.
Det kan inte vara äl på väg då?
Ha ha ha!Alltså, det vore ju helt galet spännande! Kanske ska slå knut på monitorn och se om den vill testa imorn bitti?
Om inte stickorna gav utslag så är det inte säkert att du hade äl då. Kroppen är väldigt duktig på att lura en ibland. Speciellt om man vill bli gravid.Haha, , det skulle faktiskt kunna innebära att jag haft två cykler "i ett", alltså utan mens imellan. Har ju haft lite nypningar i ljumsken/äggledarna, kraftigare än vanligt, för någon vecka sen. Och lite nu igen då.
Hm.
Ja, jag ska gå och lägga mig. Men det här var ju riktigt roande att tänka på, faktiskt!
Om inte stickorna gav utslag så är det inte säkert att du hade äl då. Kroppen är väldigt duktig på att lura en ibland. Speciellt om man vill bli gravid.
Ok. Kan nån please ta en enkel förklaring till det där?? Jag blir helt matt över hur komplicerat livet blev...