En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Slemm, slemmm, slemmmm... Visst, man kan ha flytningar innan mensen, men jag brukar inte ha det.

Alltså, nä, finns ingen mening med att testa. Jag vill bara att mensen ska komma så att vi kan börja om från början.

Den gång jag hann vara gravid mer än en vecka så hade jag mängder av flytningar på fel tid i cykeln.

Det har varit underbart roliga dagar nu kring ÄL :p Men nu börjar den eviga väntan.... Tur att jag har mycket inplanerat så att man förhoppningsvis inte bara tänker på det hela tiden O_o

Jag förstår ju att det inte alls är säkert det tar sig på första försöket utan att det kan ta ett tag. Men jag vill ju så gärna...Jaja, vänta in mensen och hoppas sambon är hemma vid ÄL nästa gång då.

Vad lustigt... Nu fick jag mensvärk och började blöda. Vad fasiken kan det vara? Känner hur det gör mer och mer ont i magen. Hade ju mens i helgen, men den var ovanligt kort. Gjorde vul igår, och hon sa inget om några konstigheter.

Jag ska dit på måndag och göra spolningen, men om jag mår sämre så ringer jag dit imorgon.
Hur kommer det sig att du gör spolningen så pass tidigt? Jag såg att ni försökt i 6 månader... Jag börjar fundera om jag är sent ute som ska göra den om det inte tar sig efter försök 11...

Hur kommer det sig att du gör spolningen så pass tidigt? Jag såg att ni försökt i 6 månader... Jag börjar fundera om jag är sent ute som ska göra den om det inte tar sig efter försök 11...

Gun ska kolla med kontrastvätska också. Jag har varit utan skydd i 1,5 år, då sa vi " blir det nått så blir det ", men vi har försökt aktivt med stickor sen i höstas. Så eg har vi försökt i ca 18 månader.. ojdå..! Hoppas på hjälp från Gun!

Här är ingen mens än, konstigt att ägglossningen kom men mensen försvann, jaja den kommer när den kommer.

Jag har gått ner mig helt känns det som, är i en fas där jag bara vill krypa ner under en sten till allt blir bra. Just nu känner jag inte ens någon vilja att bli gravid, allt känns meningslöst. *suck*. Jag vill nog det egentligen men hjärnan funkar ju aldrig när jag är deppig. Jag är iaf glad att jag fick kontakt med kuratorn iom MA:et, jag var där förra veckan som sagt och bokade ny tid på tisdag vilket känns som en räddning just nu :(, skönt att inte behöva gå igenom det ensam som jag alltid gjort innan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
2 541
Senast: orkide
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
466
Senast: Rosett
·
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 101
Senast: Rie
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 601

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt

Hästrelaterat