Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Slemm, slemmm, slemmmm... Visst, man kan ha flytningar innan mensen, men jag brukar inte ha det.
Alltså, nä, finns ingen mening med att testa. Jag vill bara att mensen ska komma så att vi kan börja om från början.
Men man ska väl ha ökad flytning innan mens?
Testade du idag?Jag måste testa ändå, bara för att se. Hoppas på att tillhöra den lilla delen av de som inte har några känningar alls i början av graviditeten.
Jag tror det är som med allt annat, individuellt.Aha, tänkte mer generellt. Det brukar stå lite överallt att får ökad flytning före mens.
Vad lustigt... Nu fick jag mensvärk och började blöda. Vad fasiken kan det vara? Känner hur det gör mer och mer ont i magen. Hade ju mens i helgen, men den var ovanligt kort. Gjorde vul igår, och hon sa inget om några konstigheter.
Ring Gun och fråga.
@MEJ84 - ja, så negativt det kunde bli
Hur kommer det sig att du gör spolningen så pass tidigt? Jag såg att ni försökt i 6 månader... Jag börjar fundera om jag är sent ute som ska göra den om det inte tar sig efter försök 11...Jag ska dit på måndag och göra spolningen, men om jag mår sämre så ringer jag dit imorgon.
Hur kommer det sig att du gör spolningen så pass tidigt? Jag såg att ni försökt i 6 månader... Jag börjar fundera om jag är sent ute som ska göra den om det inte tar sig efter försök 11...