Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@lil-sis Alltså så här är det: du får bli precis hur jävla bitter du vill! Är det nåt jag blir så trött på att jag vill kräkas är det kommentarerna om att "man ska inte bli bitter!". Så fan heller. Man ska inte vara testnarkoman, man ska låta det ske spontant, man ska vara glad för alla andra, man ska köpa hundvalp och tänka på annat, inte stressa och INTE BLI BITTER.
Kyss mig. Jag är så jävla bitter ibland att jag kissar citronsaft, men det skiter jag i. Jag får känna precis hur jag vill.
Bara 4 dagar kvar ju, och med de tecknen du har tycker jag gott du kan ta ett test imorgonbittiKanintant - ÄL 11/2 BIM 24/2 , försök nr 1 efter MA, 32 år, inga barn
Seg väntan på BIM som borde vara på tisdag (14 dagar efter äl-stickan visade utslag).
Har sista 2-3 nätterna varit uppe och kissat vilket varit mina första grav-tecken de andra båda gångerna men efter att ha varit gravid i 3-4 månader och varit uppe nästan varje natt ganska nyligen så vet jag inte om jag helt enkelt vaknar lättare nu och känner efter mer. Men å andra sidan har jag inte varit uppe på nätterna sedan några dagar efter sjukhuset så man vet ju aldrig men känns för bra för att vara sant....inga andra tecken har jag iaf.
Funderar på att testa innan BIM denna gången, tror inte jag orkar vänta tills dess eftersom jag ändå inte kommer kunna ta ut så mycket glädje nästa gång jag får positivt förrän vi varit på vul i vecka 7 efter allt krångel som varit.
Vad kommer dom förresten att se på VUL på torsdag, BIM+2 , OM det är så att jag skulle vara gravid. Kan man se något alls? Hinnan runt ägget syns väl inte så tidigt?
Bara 4 dagar kvar ju, och med de tecknen du har tycker jag gott du kan ta ett test imorgonbitti
Kan du slösa så ta ett redan ikväll. Jepp - jag TVINGAR dig till det medMen eller hur ( har absolut INTE tänkt tanken och nu MÅSTE jag ju när du TVINGAR mig ). Jag har ju några från testlagret hemma så lite slösig kan jag vara.
Känner att jag gärna vill hinna landa innan vul/kontroll på torsdag oavsett mens eller graviditet så jag har smält det lite innan jag ska träffa kurator och bli genomkollad.
Nej de lär inte se ngt men du kan ju be om hCG-prov
Kan du slösa så ta ett redan ikväll. Jepp - jag TVINGAR dig till det med
Men skall du tvinga oss att vänta till imorgon*asg* fast jag har nog inte så mycket kiss att få ihop till ett prov ikväll om jag ska hålla mig sådär 4 timmar. Det får bli ett imorgon, jag känner verkligen inga som helst andra tecken så jag är inte särskilt optimistisk. De andra gångerna har jag varit ganska säker innan test men det är nog mest för jag inte kände några mens-symptom när det närmade sig BIM och för att jag hade lite värk i livmoder/äggstockar innan men det var nog också ganska kort innan BIM tror jag.
Men skall du tvinga oss att vänta till imorgon
Man kan ta cellprov ett par månader in graviditeten Ringa och fråga om du är oroligFått tid för cellprovtagning i mars. Är det nåt som kan påverka en ev tidig graviditet? Det är precis runt min BIM.