Men vilka underbara kläder! Du har bra smak
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vilka underbara kläder! Du har bra smak
Efter mycket velande (från min sida) så har jag iaf kommit fram till att det blir ett syskon. Har dock inte avslöjat för maken än då han garanterat hade velat sätta fart omgående.
Jag själv tycker nämligen att vi väntar ett år till.
Fram tills dess så kommer jag följa er,massa nytt man lärt sig här i tråden,eftersom sonen inte var planerad så missade jag allt detta innan,planerandet, förväntan osv.
Även om jag såklart lider fruktansvärt med er som försökt många gånger,så ser jag fram emot att börja försöka och planera in ÄL. Blir väll kul första 2 gångerna,sen blir man väll bara frustrerad att det inte går direkt...
Känns iaf skönt att ha fattat ett beslut,även fast det ligger långt fram i tiden. Har velat och velat i nästan 2 år om jag ens vill ha fler barn,men nu är jag iaf säker på det. Jag hade en jättebra graviditet och förlossning,så det har inte legat i det,utan jag har känt mig nöjd med det vi har,rädd att ta på oss för mycket med en till, osv. Om det går som planerat så är sonen mellan 4 och 5 vid ev syskon. Om det tar sig vill säga.
Sen ska jag bara hantera allas tjat fram tills dess... "Nu är det väll dags för en till" "Klart han måste ha ett syskon" "Inga fler på gång eller?" Suck!
Jag blir galen på alla "klädset till pojke" "klädset till flicka".
Barn!
Jag blir galen på alla "klädset till pojke" "klädset till flicka".
Barn!
Håller med!!
Jag har sytt en del plagg redan och dom är i massa fina färger. Ska man ha "unisex" i butik så är dom GRÅ eller BEIGE ?!?! Jag tycker barn ska ha glada färger .
Ja färger är bra!
Som jag sparat sex år i hopp om barnMen du haaaaar ju barn.
Jag har liksom ingenting
Hur mycket kläder behöver man egentligen?
Har försökt att inte köpa så mycket av de minsta storlekarna, sambons barn har inte varit så små
Och jag håller tummarna för att den uteblir i sådär 9 månaderOch jag börjar bli stressad. BIM igår. Jag brukar aldrig ens behöva testa, för mensen kommer ju alltid enligt planerna, eller en dag före.
Jag har ju haft sen mens två gånger, och båda gångerna var efter utebliven ägglossning (jag testade med äl-tester och fick aldrig positivt. Jag svettades, fick konstiga finnar, brösten skrumpnade o.s.v.). Nu hade jag äl enligt känningar och sticka för exakt femton dagar sedan. Ingen mens, inget plus. WTF. Ömma, svullna bröst som vanligt före mens. Ont i magen, knip och mensvärk. Darrig och svag. Ingen migrän.
Det får inte börja strula nu, jag ville ju prova Pergon nu!
Ja alltså jag tror inte riktigt på det där med låghormonare. Är testet negativt på BIM eller BIM-1 så tänker jag nog att det är ytterst osannolikt att man är gravid.
Jag fick gamla kläder som mamma sparat sedan jag var liten när vi väntade dottern. Då var jag.. Eh.. 22-23 nåntingSom jag sparat sex år i hopp om barn