Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag känner mig ond. Längtar lite efter mens nu för bestämt rida en LC:1 nästa månad
Så vill inte bli gravid innan för då lär jag inte vilja rida och riskera något.
Men det är väl ingen fara att rida, eller?
Men det är väl ingen fara att rida, eller?
Bäst han ser till att få tummen ur och ringa dig snart.Ingen Äl den här helgen så nu har läkaren en hel vecka på sig att ringa.
Tänkte också skriva att det är nog så gott som ofarligt att rida.3½ åring som aldrig sett dressyrstaket och jag med mina missfall osv bakom mig.
Jag riskerar inget. Flyger jag hellre utan risk för skada en liten.
Igår fick jag mitt senaste Tradera-fynd. Eller ja det hamnade väl i lådan i fredags men jag hämtade posten igår.
Men nu går det nästan inte att stänga lådan längre
Betyder det att jag ska sluta fynda eller börja använda de tomma lådorna jag har under TVn?
I övrigt noll utslag på stickorna och idag bör väl den där gynekologen ringa iaf...
Nu har jag BIM i slutet på veckan men jag vet inte riktigt hur jag ska räkna.
Så BIM på torsdag eller söndag?
Ingen mens på torsdag och testa på fredag?
Vill bara fråga om ni påbörjat en utredning och de sagt vänta till sommaren eller om ni själva bestämt att ge det den tiden innan ni så att säga kontaktar någon?Fick mens idag, en dag efter BIM. Känner mig så deppig. Känns som att de flesta tar sig på försök 1 så det måste vara något fel här. Jag vet att det bara var andra försöket men det känns som att detta kommer att ta tid. Om jag inte är gravid till sommaren så blir det utredning. Känns iaf skönt att ha det bestämt. Jag är ändå 35 år. Usch så tungt det känns idag.