Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick mens idag, en dag efter BIM. Känner mig så deppig. Känns som att de flesta tar sig på försök 1 så det måste vara något fel här. Jag vet att det bara var andra försöket men det känns som att detta kommer att ta tid. Om jag inte är gravid till sommaren så blir det utredning. Känns iaf skönt att ha det bestämt. Jag är ändå 35 år. Usch så tungt det känns idag.
Inte hört något från läkaren än?Vänta
Själv väntar jag på den där gynekologen. Antar att det är tur att älstickorna är så blanka de kan vara utan att de är felaktiga.
Vänta
Själv väntar jag på den där gynekologen. Antar att det är tur att älstickorna är så blanka de kan vara utan att de är felaktiga.
Inte hört något från läkaren än?
Nope och inget står det i journalen heller.
Just nu är jag så jäkla hypad över hundvalpen! Hur sjutton ska man klara av att vänta 9 månader vid eventuell graviditet, då jag knappt orkar vänta tre veckor tills vi får hem valpen! Idag har jag sytt två bäddar, och igår sydde jag ett täcke. Jag har tvättat förra hundens alla grejer och fixat och donar. Jag boar, precis som folk gör innan de föder
Men herregud. Lilla hjärtat. Jag tror jag dör en väldigt långsam sockerdöd.
Har nyare bilder, men de är inte mina egna. Hon heter Siru! (betyder skärva) Kennelnamnet översatt till svenska är Hjärtevän, temat för valpnamnet var alltså hjärta.
Jag tror gudarna eller någon VILL att jag ska vänta. Nu har jag väntat 30 min på en aktivering av ett konto som ska ta 3 minuter... Jag ska bara skriva en enda lite jädrans faktura
Jag undrar förresten vilken "imorgon" som läkaren tänkte på? Och jag IDS inte ringa och fråga eller ens ställa en fråga via mina Vårdkontakter. Eftersom han inget sagt så kan jag väl anta att det bara är att nuppa på eller hur?!
Läkaren kanske har en mer filosofisk tolkning av begreppet morgondag?
Inga nyheter är goda nyheter sägs det väl? = De ä bar å åk!
Har nyare bilder, men de är inte mina egna. Hon heter Siru! (betyder skärva) Kennelnamnet översatt till svenska är Hjärtevän, temat för valpnamnet var alltså hjärta.