Att föda tvillingar är ärftligt, alltid från mammans sida -aldrig från pappas sida det sägs ju också att det brukar hoppa över en generation eller två så då är du ju verkligen i farozonen enligt den skrönan
Jag vet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att föda tvillingar är ärftligt, alltid från mammans sida -aldrig från pappas sida det sägs ju också att det brukar hoppa över en generation eller två så då är du ju verkligen i farozonen enligt den skrönan
Absolut!Nu är ÄL på gång enligt teststickan, kan inte vara ngt annat än det.
Tolka stickor, fredagsnöje? Sambon är inte hemma ikväll, men vi låg igår och ligger imorgon, borde funka va?
Nu tycker jag att du är en aning mesig faktiskt.......@Tora för att jag inte vill a tvillingar, trillingar eller fyrlingar
Ja vaddå. fem till priset av en,liksom.
Oj va det skrivits här! Hinner inte läsa genom alla sidor sen sist
Jag är fortfarande i en "detta är så j*vla tråkigt" svacka.
Bim på tisdag & givetvis hoppas jag. O vet inte om samtalsämnet är aktuellt men jag har också haft halsbränna i 2 dagar nu, men det kanske kan bero på stress också?
Jag har haft halsbränna varje dag senaste 4-5 dagarna. Tror inte jag är gravid. Halsbränna kan ju komma av många skäl tyvärr
Jo, det är ju det den kan.
Förhoppningsvis så är det tidiga tecken för båda
I wish. Men tror mensen trillar in så här lagom romantiskt när som helst
Nej alltså jag förstår verkligen inte. Resultatet stämmer ju inte överens med det jag upplever. Förutom att jag inte blir gravid då... Jag funderar också på allmänt lågt progesteronvärde, och frågade också Gun ifall det går att höja progesteronet utan att äta Clomifen (jag vill verkligen inte ha dedär jävla Clominfenen).
Jag producerar ju uppenbarligen ägg som växer tillräckligt och som släpper. Så ägglossning har jag ju. Det måste vara progesteronknas.
Får se vad hon svarar, ifall jag kan få progesteron istället för Clomifen (hon är så himla ivrig över Clomifen).
¨Tack för infon! blir inte alls deppad av att läsa vad du skrev, utan precis tvärtom känns det bra att någon annan fungerat som jag! Jag Jag tror också att det inte kommer att funka annat än via IVF. Vi har troligen samma problem. Jag ska ju äta samma medicin som Pergotime (Clomifen alltså).
Fick du inget progesteronpreparat? Undrar varför de inte automatiskt ger mig/oss det?
Tack för infon! blir inte alls deppad av att läsa vad du skrev, utan precis tvärtom känns det bra att någon annan fungerat som jag! Jag Jag tror också att det inte kommer att funka annat än via IVF. Vi har troligen samma problem. Jag ska ju äta samma medicin som Pergotime (Clomifen alltså).
Fick du inget progesteronpreparat? Undrar varför de inte automatiskt ger mig/oss det?