Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast jag får ägglossning varje månad. Eller iaf utslag på testen. Jag var inne på teorin att man spolat bort allt "försvar" så att spermierna lättare kom hela vägen fram, så att säga. Men ingen vet ju riktigt vad som hände, bara ATT det hände
Jag har p-tracker och i den kan man ändra när man har ägglossning.Kan man själv ändra äl-dag i Ovuview? Har p-tracker lite men kan inte ändra sådant själv, hade varit bra.
Edit: Såg att den bara fanns för android, har iphone.
Jag har p-tracker och i den kan man ändra när man har ägglossning.
Nu brukar den visa positivt i alla fall 24h innan ägglossning. Så fortsätt du att testa så ser du om ägget hunnit släppa eller inte.Min sambo är bortrest för tillfället, kommer hem i morgon. Jag hade ÄL på dag 14 förra månaden så jag hade mina förhoppningar på att ha dag 14 denna månad också, dag 14 är nämligen i morgon.. Men såhär ser mitt ÄL-test ut idag. Är det positivt? Vafan äggjävel vänta till i morgon!!!!!!
Ja jag har betalversionen.Är det betalversionen du har då? Jag saknar att kunna ändra de gånger jag vet (tror mig veta) när ägglossningen verkligen var.
Om det är positivt så betyder väl det att äl är imorgon? I så fall blir det ju perfektMin sambo är bortrest för tillfället, kommer hem i morgon. Jag hade ÄL på dag 14 förra månaden så jag hade mina förhoppningar på att ha dag 14 denna månad också, dag 14 är nämligen i morgon.. Men såhär ser mitt ÄL-test ut idag. Är det positivt? Vafan äggjävel vänta till i morgon!!!!!!
Låter som att det är värt att köpa den dåJa jag har betalversionen.
Ja jag tycker den är jättebra. I alla fall om man vill bli gravid (det är det jag har använt den till)Låter som att det är värt att köpa den då
Jag tror man ska släppa fram de tankarna också men inte uppmuntra.
Jag behöver iaf en alternativ plan för att hantera livet.