Det hjälper ju inte när det hamnar fel hela tiden
Neh!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det hjälper ju inte när det hamnar fel hela tiden
Vart beställer ni era tester ifrån? Kollade billigatester. 21 ÄL och 5 Grav för 235 kr inkl frakt.
Känns som man inte kommer undan billigare?
Testlagret eller Tradera.
Kanske inte billigast men bra
Jag känner det alltid i höger. Har undrat varför. Då jag verkligen lossar på höger känns det dock väldigt starkt. Liksom AJ!-starkt.Kan dock inte avgöra om det är för att det känns betydligt mer när det faktiskt sker på högersida och jag då inte uppmärksammar symptomen på samma sätt när det är vänsters tur... Eller om det finns en risk att jag bara släpper ägg från ena äggstocken? Minns när jag var yngre (drygt 10 år sedan) så kände jag i båda äggstockarna (varannan månad).
Någon annan med samma fundering?
Därav min fråga.
Jag blir gravid med BMI över 42.
Men Ackio har uppenbarligen koll
Det är väl främst dom med PCOS som har problem med utebliven ägglossning pga övervikt.Fast inte för alla riktigt... när jag blev gravid med denna hade jag ett BMI på 39 och det tog sig på tredje försöket. Med sonen låg jag på 35 och det tog sig direkt. Och jag är inte purung direkt.
Så det behöver inte innebära problem, men det klart, det är kanske inte är optimalt.
Ja det vore underbart. Kladdigt och mensvärk, blä. Sambon säger "är det inte bra att ha mens så du vet att du är fertil?". Svar, nä. Det är ju inte ens en garanti trots vad som verkar vara en normal mens. Finns det nåt positivt med mens?
Du kunde frågat när som helst framtill jul unungefär och jag hade hållt med dig. Men nej, inte nu.
Dag 40 idag. Hur gärna jag vill kan jag ändå inte käbna att mens är på gång. Har gjort två neg gravtester idag.
Gissar att Gun svarar att jag ska börja om med primolut och sen pergo. Jag mår bara så förbannat dåligt av pillren. Maken blir rädd för jag personlighetsförändras, blir arg och ledsen i en salig soppa.
Mest är jag just nu irriterad på att kroppen lurar mig. När jag första gången nånsin har tydliga tecken på äl borde mensen komma oxå.
Inatt kom tanken: Tänk om de inte blir nåt alls! O på de följde mardrömmar såklart. Försöker inte tänka så men det är svårt när tanken finns i bakhuvet.