Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Istället för nya Äl-stickor beställde jag 100 grav-test.
Istället för nya Äl-stickor beställde jag 100 grav-test.
Haha, funderat på att bli återförsäljare? Finns ju några testomaner i tråden att kränga ett gäng stickor till
Hur känns det nu? Börjar närma sig bim för dig och @Akvileja
Ser framför mig hur du står i en mörk gränd och diskret lämnar över tester till en darrig testoman som fått slut på test efter att apoteket stängtFår langa...!
Det var den där håriga du fyndade va?
Och första testet är gratis...........Ser framför mig hur du står i en mörk gränd och diskret lämnar över tester till en darrig testoman som fått slut på test efter att apoteket stängt
Får langa...!
Hur känns det nu? Börjar närma sig bim för dig och @Akvileja
Här kom mensen igen redan idag - med besked. Blödit igen en plus-tampong på ett par timmar. Blä :s
Om äl-lossning följer som det ska så kommer sambon vara hemma i samband med det
Ja det vore underbart. Kladdigt och mensvärk, blä. Sambon säger "är det inte bra att ha mens så du vet att du är fertil?". Svar, nä. Det är ju inte ens en garanti trots vad som verkar vara en normal mens. Finns det nåt positivt med mens?Tänk om man kunde slippa mensen iaf!
Ja det vore underbart. Kladdigt och mensvärk, blä. Sambon säger "är det inte bra att ha mens så du vet att du är fertil?". Svar, nä. Det är ju inte ens en garanti trots vad som verkar vara en normal mens. Finns det nåt positivt med mens?