Jag köpte 60 stickor skitbilligt på nätet. Jag har kvar hur många som helst
Jag tycker fortfarande att det är så löjligt att jag inte blir gravid. Sånt äl-sekret, såna smärtor och tydliga symtom, helt solklara utslag på äl-stickor på utsatt datum, sex hur ofta som helst o.s.v. Det går liksom inte att misstolka mina äl-stickor. Det är verkligen superstarkt då det är positivt.
Nu efter äl (lossade på höger sida) har jag mensvärk och nu gör det ont i vänster sida också. Varför kan inte symtomen vara exakt samma varje gång. Nu tänker man ju hela tiden att NU har det tagit sig, för såhär kändes det inte förra månaden
Har ännu inte hört något av Gun. Får ta och mejla henne, kanske. Det närmar sig IVF...
Tanken slog mig just, det finns ett fåtal kvinnor som har så hårda skal på äggen att spermien inte kan tränga igenom och därför inte blir gravida. Då funkar i regel ett litet bad av äggen vid ivf-plockningen (kommer inte på vad det är dom gör) eller så använder de icsi eller vad det heter och injicerar spermien direkt in i ägget.. (dvs samma metod som när spermierna har för låg rörlighet/egen kraft)