Jag har Ovuview och är jättenöjd. Den har justerat sig enligt vad jag fyllt i, och har alltid rätt.
Ska kika på den med då
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har Ovuview och är jättenöjd. Den har justerat sig enligt vad jag fyllt i, och har alltid rätt.
Vi börjar bli många här, vilket på nåt sätt är skönt.
Jag förstår hur du menar. Och vad man hoppas lite extra på alla som kämpat på i många månader eftersom man hittar hopp i att andra lyckas efter lång tid! Jag hejar på dig/er!Vi börjar bli många här, vilket på nåt sätt är skönt.
Idag besök på fertilitetsmottagningen, så nu är den cirkusen igång... Jag hade massa ägg iaf, alltid nåt att vara glad åt. Och hormonproverna var normala... Allt är alltid normalt bara att det inte blir nåt
Skönt att ha dig tillbaka på listan @lil-sis
Oförklarligt suger nog mer än när det FINNS en förklaring.
Ja visst är det konstigt?
Vi har ju en dotter, som är 7 år. Hon blev till efter 7 års försökande, och lustigt nog precis när vi började en utredning... kanske just därför, blev gravid när de "spolat ur systemet" för att hitta ev blockeringar. Så nu tar vi sista halmstrået för att få en tvåa - annars får vi vara nöjda som det är, har ändå turen att ha fått en.