@Ackio
Vissa är bara dumma i huvudet och häver ur sig vad som helst på en annans bekostnad
Självklart har du rätt till din fyra precis lika mycket som någon annan har till sin första.
Ingen annan bestämmer hur många barn man vill ha.
Själv började jag tänka på nr 4 igår
Kände bara att det kanske är tråkigt att inte ha några syskon att leka med när man växer upp?
Mina är ju 6 och 8 år och har ju varandra. En till liten skulle ju ha minst 7 års åldersskillnad till min nuvarande minsta.
Min man har det så. Han har två syskon som är 8 och 10 år äldre än honom och han växte ju i princip upp själv. Dom var ju tonåringar när han blev lite större.
Och själv har jag fyra syskon och är mellanbarnet och mitt i smeten så att säga. Kan inte föreställa mig hur det är att växa upp utan syskon att bråka med
Så nu tänkte jag att man kanske skulle ha ytterligare en till med en åldersskillnad på 1-2 år. Det är nästan prick 1 år mellan mig och min yngsta storebror och vi hade väldigt roligt ihop när vi var små.
Nu har jag dock inte sagt något till min man. Det känns som en bra plan att inte inviga honom i mina tankar just nu känner jag
Spanade på bebiskläder när jag var på stan innan och det skulle jag inte gjort