Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack @Miks ! Det ligger lite fel till, särskilt med Sthlms trafik... Men upplever jag det du säger, att det tar lång tid osv så kommer jag kontakta honom!
Äl är över nu, och vi har som vanligt prickat.
Nu är det två veckor av den vanliga visan. Hopp, förtvivlan, ilska och tomhet.
Bitter? Nääää...
Haha @robl Jamen jag vaknar, är kissnödig, går på autopilot till toaletten och på den vägen är det Jag ställde en plastmugg på handfatet som en reminder — OM jag öppnat ögonen.
Haha @robl Jamen jag vaknar, är kissnödig, går på autopilot till toaletten och på den vägen är det Jag ställde en plastmugg på handfatet som en reminder — OM jag öppnat ögonen.
Tråkigt, vilken lång resa du har gjort. Och operationen nu med. Har aldrig varit med om missfall men jag förstår att det är en enorm sorg om man ställt in sig på barn. Särskilt om det inte följs av lyckad graviditet.Det måste ju ha varit runt den här tiden förra året som jag plussade första gången.
Lite skum känsla och konstigt att det är MINST ett år kvar till nästa plus, om det blir något alls.
Jag är klart mer ledsen för det som inte blev än att det kanske inte blir alls.
Tråkigt, vilken lång resa du har gjort. Och operationen nu med. Har aldrig varit med om missfall men jag förstår att det är en enorm sorg om man ställt in sig på barn. Särskilt om det inte följs av lyckad graviditet.
Hur kommer det sig att det är så långt kvar tills du kan försöka igen?