Började skriva i den här tråden för nästan ett år sedan men sen kände ja att det lätt blev för mycket fokus på barnalstrande om ja skulle hålla mej aktiv i tråden så ja lämnade rätt fort. Men nu är ja tillbaka
Har gått 1,5 år sen vi börja försöka och fortfarande inget plus. Går på fertilitetsutredning och har väl kommit fram till att de troligtvis är min endo som ställer till det. Ja har ägglossning, alla värden ser bra ut, spermaprovet såg bra ut. Gjorde en äggledarspolning för ett tag sen och min ena äggledare var framkomlig, den andra är troligen blockerad. Har även endometrioscystor (chokladcystor?) på båda äggstockarna. På ena sidan är det ett par stycken som är 2-3 centimeter stora och verkar ha kommit på bara några månader för dom syntes inte på ul i somras..
Den här månaden var sista försöket på egen hand innan ja ska börja med Synarela och imorse kom mensen
Lite tidig så man kan ju hoppas på en nidblödning men antagligen är det väl mensen.. Nu ska jag ta Synarela i 4 månader inför IVF och ja ser verkligen inte fram emot skiten. Varken Synarelan eller IVFen. Välkommen till klimakteriet liksom