En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det måste ju ha varit runt den här tiden förra året som jag plussade första gången.

Lite skum känsla och konstigt att det är MINST ett år kvar till nästa plus, om det blir något alls.

Jag är klart mer ledsen för det som inte blev än att det kanske inte blir alls.

Tiden går fort är ju en klyscha. Men jag tycker oftast det stämmer :)

Kom faktiskt ihåg att kolla men det var negativt, och mensen drog igång under dagen. Skål då, nu blir det vin till middagen!

36 dagar rökfri, fest igår, rökte en 5-6 cigg o har sån ångest idag!! Fan med!! Dock ett + att jag inte är ett dugg sugen idag!

Ingen mens här än och inga tecken på det heller. Haft molvärk och ont i brösten nu i ett par dagar.
Hade bim den 16e men tror ju att jag hade senare ÄL och då borde bim vara idag, inte måndag som jag råkade skriva i förra inlägget.
Vi får väl se om den tittar fram eller inte. Är pessimist och vågar inte tro eller hoppas någonting :meh:

Ingen mens här än och inga tecken på det heller. Haft molvärk och ont i brösten nu i ett par dagar.
Hade bim den 16e men tror ju att jag hade senare ÄL och då borde bim vara idag, inte måndag som jag råkade skriva i förra inlägget.
Vi får väl se om den tittar fram eller inte. Är pessimist och vågar inte tro eller hoppas någonting :meh:

Har inte följt slaviskt men har du testat? :o

Du kan ju alltid testa med en ÄL-sticka om du som jag är nyfiken och snål med riktiga tester.. :idea:

På mig gav den utslag till och med på kvällen. Håller tummarna!

Man ska inte titta på Förlossningskliniken på tv4fakta när man längtar efter barn. Fy så många sötnosar :p
Tänk att man (jag) som är så smärtkänslig längtar efter att få ha värkar.

Den brukar vara rätt regelbunden, 27/28 dagar. Luteal fasen är 10 eller 11. Och det har den gått över nu. En gång har den gått till 35 dagar om man ser statistik tre år bakåt. Någon enstaka gång har den blivit kortare med ungefär 1, 2 dagar men nästan aldrig längre.

Den brukar vara rätt regelbunden, 27/28 dagar. Luteal fasen är 10 eller 11. Och det har den gått över nu. En gång har den gått till 35 dagar om man ser statistik tre år bakåt. Någon enstaka gång har den blivit kortare med ungefär 1, 2 dagar men nästan aldrig längre.

Håller tummarna för dig!!

Jag testa ägglossningssticka imorse, kom inte ihåg det igår. Men idag blev det två streck, fast teststrecket var svagare än kontroll, men betyder det att det är på gång tror ni? :D Vore fint för vi lekte lite igår ;) Ska testa imorgon igen såklart. För enligt testlagret så ska ju strecket vara lika starkt som kontrollstrecket för att det ska vara positivt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
32
· Visningar
1 996
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
60 61 62
Svar
1 227
· Visningar
63 975
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
2 648
Senast: orkide
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
853
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka