Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det måste ju ha varit runt den här tiden förra året som jag plussade första gången.
Lite skum känsla och konstigt att det är MINST ett år kvar till nästa plus, om det blir något alls.
Jag är klart mer ledsen för det som inte blev än att det kanske inte blir alls.
Ingen mens här än och inga tecken på det heller. Haft molvärk och ont i brösten nu i ett par dagar.
Hade bim den 16e men tror ju att jag hade senare ÄL och då borde bim vara idag, inte måndag som jag råkade skriva i förra inlägget.
Vi får väl se om den tittar fram eller inte. Är pessimist och vågar inte tro eller hoppas någonting
Ingen mens här än och inga tecken på det heller. Haft molvärk och ont i brösten nu i ett par dagar.
Hade bim den 16e men tror ju att jag hade senare ÄL och då borde bim vara idag, inte måndag som jag råkade skriva i förra inlägget.
Vi får väl se om den tittar fram eller inte. Är pessimist och vågar inte tro eller hoppas någonting
Hoppas att det är ett gott tecken.@lil-sis
Jag har åtminstone haft en sjujävla ägglossning. Det var liksom extra allt. Har fortfarande molvärk.
@lil-sis Helt OT, men varför får man inte vara gravid förrän ett år har gått med din op?
Hur lång cykel brukar du ha? Om oregelbunden, vad är längsta innan?Dag 32 i cykeln och ingen mens på ingång! Vågar inte testa än heller! Kommer bli så enormt besviken om det inte är nåt!
Den brukar vara rätt regelbunden, 27/28 dagar. Luteal fasen är 10 eller 11. Och det har den gått över nu. En gång har den gått till 35 dagar om man ser statistik tre år bakåt. Någon enstaka gång har den blivit kortare med ungefär 1, 2 dagar men nästan aldrig längre.