En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 2

GRATTIS!!! Vad roligt att läsa, så glad för din skull!! (och er andra som plussat, följer och hejar i tysthet) :)

Grattis! Det du skrivit om dina symptom senaste veckan har varit exakt hur jag hade det innan jag plussade så jag var rätt säker på vad ditt test skulle visa :D

Grattis! :)

Kan ju flika in att jag inte fått någon mens ännu. Dag 35...

Senast ändrad:

Stort grattis! Äntligen var det er tur! :)

Åh vad roligt! Grattis! Så himla kul!

Ta med dej Em-Pirre ur deppgänget nu också!!!

Mvh Miks (med glädjetårar i ögonen)

Och fortfarande inget plus eller? Kan du ha haft ägglossning senare än vad du trodde? Du kanske är en segplussare! *hoppas hoppas fortfarande*

Mvh Miks

JAAAAAAA!!!!! :bump: :bump:

Grattis!!!!

Men jag säger som Lil-Sis: Ingen överraskning. ;)

Njut av den underbara känslan av att ha plussat. Så här precis i början är det bara ren och härlig glädje. Innan nya oroskänslor kommer krypande. Fast å andra sidan är det kanske lika bra du vänjer dig för orolig kommer du vara på ett eller annat sätt de närmaste 80 åren eller så. :D

Så nu börjar nästa väntan och nya oroligheter......... :nailbiting: :D

Senast ändrad:

Nja, jag har inte vågat testa. Och jag hade äl enligt beräkning kring 3.3. Iaf enligt stickorna och äl-sekretet.

3-4 dagar längre. Testade kring bim, ungefär bim +1 eller bim. Så visst finns det hopp.

Om jag räknar snitt på mina cykler sedan hösten så ligger det på 30 dagar. Kortaste 29 och längsta ca 31.

Mens och äl har hela tiden följt samma 31-15 inställning i appen. Det har alltså diffat med någon dag med mensen, men fortfarande hoppat in i samma rulla i kalendern med äl på nästa uträknat datum.

Senast ändrad:

3-4 dagar längre. Testade kring bim, ungefär bim +1 eller bim. Så visst finns det hopp.

Om jag räknar snitt på mina cykler sedan hösten så ligger det på 30 dagar. Kortaste 29 och längsta ca 31.

Mens och äl har hela tiden följt samma 31-15 inställning i appen. Det har alltså diffat med någon dag med mensen, men fortfarande hoppat in i samma rulla i kalendern med äl på nästa uträknat datum.

Låter verkligen lovande!

Har du bestämt något testdatum?

Grattis från en smygläsare!! Blir lika glad varje gång någon av er plussar. Lycka till:)

Plus alla ni andra)

Tack så mycket :D
Det känns väldigt overkligt just nu kan meddelas.

Ett tips är att inte följa med kompisen på barnloppis samma dag som man har plussat :o höll mig dock hyfsat på mattan och klarade mig undan med 20:- (ett set med body plus byxor samt En tjockare tröja)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 709
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
259
· Visningar
5 218
Senast: pepp
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 370
Senast: Derivata
·
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
2 645
Senast: orkide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar