En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 2

Kl

Jag och sambon firar 15år idag :eek:

Jag kom hem med 18:45 flighten. Trött och jäklig efter att ha hållit en utbildning i Göteborg. Vi hade bestämt innan att vi struntar i presenter för vi ska åka utomlands om några veckor så då tar vi presenter då. Jag kom ändå hem till ett fång röda rosor. Och döm om min förvåning när sambon gick ner på knä och friade!!! Jag svarade såklart JA!

Så nu sitter vi och planerar att gifta oss i New York i hemlighet den 3/5!

Om någon mot förmodan känner mej irl så får ni gärna hålla tyst. Min syster och mamma kommer halshugga mej :D

Inte så mycket nuppasnack men här har ni en som kommer hobbynuppa ikväll!

Mvh Miks

Hobbynuppa är också godkänt!

Stort grattis!! :)

Tack snälla ni!

Han tog 15 år på sig men är väl värd att vänta på!

Mvh Miks

Fortfarande ingen mens i sikte :D

Hade dock världens magkramper i natt så jag blev något oroad. :( Nu håller vi tummarna för att den inte dyker upp så att jag kan testa i morgon bitti :nailbiting:

Åh gud vad spännande! Tummarna vitnar här borta!

Mvh Miks

Grattis!!!! Så roligt och så romantiskt!! Så där underbart perfekt :love:. Och så skall ni "smita iväg" och gifta er. Dumma graviditetshormoner! Blir alldeles gråtmild :D:D:D

Självklart att vi på Buke får reda på det innan din familj. Det är precis som det skall vara :D :p

Jag själv är totalt oromantisk men jag älskar att läsa om andras "påhitt". Hade min man gett mig ett fång röda rosor så hade min första tanke varit "Vad fan har han gjort nu? Krockat med bilen? Slarvat bort ett av barnen? Något måste han i alla fall ha dåligt samvete för". :o :D

Fortfarande ingen mens i sikte :D

Hade dock världens magkramper i natt så jag blev något oroad. :( Nu håller vi tummarna för att den inte dyker upp så att jag kan testa i morgon bitti :nailbiting:

Här är en till som håller tummarna så hårt det går!

*KL*

Testade negativt igår så nu är allt i sin ordning efter missfallet och vi kan köra på igen :) Ska bli intressant och se när mensen kommer, har verkligen ingen aning efter det som hänt. Den kan få vänta lite till så jag kan få slippa blöda en stund innan det börjar igen iaf :D

Kolla med Äl-stickor nu då så har du koll på både ägglossning och ev mens ;)

*kl

Har lärt magen att knorra varje 2.5 timme som förberedelse inför ev GBP. Den har på en vecka börjat knorra mer och mer självmant :D

Snaaaaaart dags för besök på CVL :nailbiting:

Har tänkt tanken, men jag är nog inte redo psykiskt för att testa med stickor och gå in för det på det viset utan vi försöker landa lite först så kanske kan testar om några veckor om inte mensen kommit :) Gör den det så har jag ju lite mer koll sen ändå :)

Grattis! Så roligt!

FengurLaugar: Nu får ni börja nuppa igen :D

lil-sis: Snart! Heja du och magen!

TLV: Lova berätta genast imorgon!

kl

Jag tänkte testa på tisdag ifall inget hänt då. Då är det bim +7. Tänkte köpa test idag, men har faktiskt ingen lust alls. Inte ens någon stress över att dagarna ska gå fortare eller så. Nu ska vi bara tänka på husköp och trevlig helg.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 712
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
259
· Visningar
5 218
Senast: pepp
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 370
Senast: Derivata
·
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
2 645
Senast: orkide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar