Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stickor är guld!
Jag testar morgon och kväll för att fånga upp stegringen, i början blev det många dagar men nu är det Max tre, är ju "erfaren"
Fortsätt testa! För mig blev utslagen helt annorlunda efter att jag börjat äta D-vitamin. Från svaga streck till jättetydliga.
Vilken tid på dygnet har du testat?
Testa två gånger om dagen nästa gång.
Jag har testat med ÄL-test från både Apoteket och Clear Blue. På dem får jag tydliga streck och kan följa dagarna väldigt bra. Nu köpte jag från testlagret och har kört dubbelt denna månad. Jag tycker att testlagret är svårare att läsa av. Igår kväll hade jag förvisso två streck men inte två lika starka. På Apotekets är teststrecket starkare än kontroll. På Clear Blue en tok-glad gubbe. Hade jag bara kört testlagret hade jag faktiskt tvekat om jag hade ägglossning eller inte.
Vilka tester har du?
Vad kör ni andra?
Mvh Miks
Stickor är guld!
Jag testar morgon och kväll för att fånga upp stegringen, i början blev det många dagar men nu är det Max tre, är ju "erfaren"
Fortsätt testa! För mig blev utslagen helt annorlunda efter att jag börjat äta D-vitamin. Från svaga streck till jättetydliga.
Själv vet jag inte ens om jag ska våga hoppas. Bara tanken på att det finns en mikroskopisk chans gör mig livrädd för ett negativt test.Sååå spännande! Håller tummarna