Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej så jobbigt tyckte jag det inte att det var, och jag är gärna med om en till förlossning, det var häftigt! Men jag hör inte till skaran som älskar att vara gravid helt enkelt.
Ja jag tror också det och någon mening finns det säkert med att det tar tid för oss, men det är svårt att se nu...
3 månader för att få tid efter remissen (så eg borde jag få kallelse till bedömning inom två månader) och sedan tre nya månader efter beslut om OP...
Fast, om man väljer att tolka saker fast att jag tydligt direkt skriver att jag inte menar så, så vette tusan om det är jag som ska ändra något?
Det är lite som att många hör in råd i saker som inte egentligen är råd. Som när damen här på gården kom och hälsade på mig strax efter att min dotter fötts. Jag sov middag och damen klampade in och förstod inte alls varför jag sov. Jag förklarade att jag vart vaken på natten för att mata flickan.. Damen tittade då konstigt på mig och frågade förvirrat "Va!? Hon äter väl inte på natten!?" Jag förklarade för henne att jo, nu för tiden är det ju fri amning som gäller. Damen skakade lite ujande på huvudet och tyckte det lät tramsigt. (Nä, hon är inte pinfärsk damen ) Men bara för att hon inte höll med i det jag sa och hur vi gjorde, så innebar inte det att hon rådde mig att sluta amma på nätterna. Bara för att någon berättar om sina erfarenheter, så innebär inte det att personen tycker att det är något för alla eller att det är den enda sanna verkligheten.... vad det än handlar om... nåja.. om det inte är nån religiös en, men det var ju inte det vi pratade om
Sedan försvarade jag inte heller cirkus utan förklarade mer hur jag tolkade hennes inlägg. Jag håller med om att hon var väldigt kort och koncis, det var därför jag tyckte att det kunde vara klokt att lägga till hur även jag tolkade inlägget innan någon mer han tolka henne fel.
Kom ganska så nyss hem från jobbe, haft kvällsmöte, ska hoppa in i duschen! Ett barn kräktes rätt över mig idag, tur att jag hade ombyte på jobbet men man känner sig ändå inte speciellt fräsch kan jag lova! och en sån vill vi ha, som kräks på oss.. Hihih
Men det var ju indirekt det jag skrev, bara att orden var i en annan följd.
Precis på samma sätt som du försöker få mig att omformulera mina ord och tycker att jag borde ta till mig det, så tycker jag att du kanske borde försöka ta till dig att du läste in saker som inte skrevs och att du kanske borde tänka på det till framtiden så du inte misstolkar det folk skriver i onödan.
Fast jag måste lägga mig i och säga att jag tyckte det var solklart hur både Apollo (och cirkus) menade, och jag kunde inte för allt i min värld förstå varför du blev så upprörd. Jag kan inte se hur Apollo skulle kunnat uttrycka sig tydligare, jag tycker du läser in en väldigt massa som hon inte skriver.
För övrigt så är det ju precis som resten av Buke ett fora för diskussion, och faktiskt inte någon skyddad tråd. Även om jag tycker att det är en väldigt trevlig tråd att läsa i och dagdrömma mig bort tills jag också kan försöka
mågan att bli gravid ). Visst hade vi någon här vars sambo upplevde det som jobbigt med testandet?
Fast jag tycker nog att det var du som gjorde att det såfall blev en otrevlig ton eftersom du trots att jag flertalet gånger försökte förklara att jag inte menade något illa så gick du ändå på hårt om att jag visst gjort det eller iaf uttryckt mig på så vis. Det är du som fortsatt att föra diskussionen vidare och tycker att alla ska anpassa sig efter vad du tycker.. Självklart har jag sedan svarat för det är inte kul när någon anklagar en för att skriva otydliga saker, dessutom vill jag absolut då klargöra vad jag faktiskt menade så att ingen mer misstolkar mig.
Dessutom ska vi vara helt ärliga, så ska man hålla sig till tråden så hör varken du eller jag hemma i tråden öht eftersom ingen av oss försöker bli gravida eller vill ha barn... nåja, mer än dom som simmar i mörkret redan.
Hörni, nu måste ni hjälpa mig att spekulera!
Jag hade Äl-sekret förra veckan, måndag-fredag ungefär. Sedan har jag varit helt torr under helgen, men idag när jag var på toaletten på eftermiddagen kom det en stor slemblobb ur mig. Ungefär samma konsistens som fast äggvita, genomskinlig men med några vita trådar i. Detta hände två gånger under eftermiddagen, och nu undrar jag vad tusan det kan vara? Jag hade ju en slemklump som kom ut vid ÄL för någon månad sedan, men min ÄL borde definitivt vara över för 3-4 dagar sedan. Så, vad är det då?