Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag använder p-sprutor annars för att slippa. Nu har jag snart gått ett år med skiten igen Det är bäst att det blir bebis snart OCH att den är värd det! Får ju migrän också när jag inte har jämna fina höga hormonnivåer.
Jag kan ju inte testa mig innan BIM med de tester jag har så det är inte självvalt. Försökte ju ändå i tisdags och det var negativt.
Min sambo sade precis att han lyckas med allting han vill göra.
Hur kommer det sig då att jag inte är på smällen nu? Va?!
Nu har jag ju ställt in mig på den 18e i nästan två veckor så jag tror inte jag pallar vänta mer än så..Egentligen är det bästa att testa några dagar efter BIM om man inte fått mensen som beräknat. Problemet är bara att det är så svårt att låta bli
Men vi som håller tummarna här och är oroliga att det inte skall fungera för folk
Han tog bilen, alla kontanter och drog iväg. Utan mobil.
Jag hann väl planera för hur jag ska ta mig till jobbet på söndag morgon och lite sånt.
Sen kom han tillbaka med en påse från macken 12km härifrån, sade ingenting utan gick och lade sig.
Nu när jag gick för att göra mitt te och släppa ut hundarna så säg jag att han köpt en färdigrätt till mig. Haha! Och mjölk, så jag kan dricka te
Nu har jag ju ställt in mig på den 18e i nästan två veckor så jag tror inte jag pallar vänta mer än så..