Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den är ny va?? Ont gjorde det iaf.
Tror inte hon vill ha "syskon" för hon brukar sikta på mannens mer privata delar och nu i veckan när det verkligen brände i livmodern på mig och jag var 100 på att jag var gravid (är inte alls säker på det längre typ 5% bara) så skulle hon tvunget boxa till och hoppa på min mage hela tiden..
Jäkla sötnöt till hund
*kl*
Idag var det en på äl-testet så på måndag får eskimån flytta in i min kropp, nu ska jag ligga i soffan i två veckor o tänka positiva tankar!! Den här gången SKA det gå
precis
Jag kan sträcka mig till att du väntar till i morgon så tar jag det på söndag. Annars blir ju jag tvungen (för Toras skull) att ta mitt i morgon och det är ju min BIM så inte helt schysst av dig faktiskt
kl
Jag har försökt att hitta tips ang att bli gravid men hittar inte, jag kan inte skumläsa igenom hela tråden
Jag och min kille försöker att få vårat andra barn, men det går väldigt trögt. Mitt första barn så blev jag gravid nästan direkt, men denna gången så går det väldigt långsamt. Vi har inte anv skydd på 1 år nu.
Vad kan man tänka på? När är bästa tiden att bli gravid, när ska man ta ett sånt här ägglossningstest? Finns det ngt annat som jag kan göra? Ta ngr extra vitaminer, eller mineraler, eller jag vet inte
Jo och det är vidrigt! Hur pallar kvinnor att ha mens en gång i månaden???!! Alla hormoner som hoppar och bindor o skit...det enda jag tröstar mig med är att risken för livmodercancer minskar iaf...Men du har inte fått mens nu "på äldre dar"?
Många (men självklart inte alla) får ju lite mer "normala" cykler när de blir äldre.
Jo och det är vidrigt! Hur pallar kvinnor att ha mens en gång i månaden???!! Alla hormoner som hoppar och bindor o skit...det enda jag tröstar mig med är att risken för livmodercancer minskar iaf...
TLV ÄL 4/1 BIM 18/1
Maria Äl=oklart BIM 19-21/1
Miks ÄL 11/1 BIM 26/1 (38 dagars cykel denna månad)
Blåbär ÄL 17/1 BIM 31/1
Februari BIM:
Amk ÄL 20/1 BIM 3/2
fia-lisa ÄL 28/1 BIM 12/2
em-pirre äl 31/1 BIM 15/2
lil-sis äl 2/2 BIM 16/2
Samma härSamma datum som i jan, fint med 31dgr cykel. Om det blir så