En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 2

Menmenmen du skulle ju testa innan mig jue.. O_o
Det här går jag bara inte med på. Jag hade också tänkt försöka hålla ut till söndag men om inte du testar idag så är det två testfria dagar tills dess i Buketråden. ABSTINENS!!!!! :arghh:;):D

Haha, jag låg och debatterade med mig själv om saken, men sen så bara sprang jag och morgonkissade jättefort för att slippa höra tjatet av mig själv :D

Gymma!

kl

Jag har inte vågat testa mig, så jag skuter upp det till söndag. Ifall jag inte fått mens då ännu vill säga.

Hej jag heter em-pirre och jag är en fegis.

Men, men så får du inte göra! Det fixar inte jag :eek:

Exakt!
Och här vi legat på latsidan och inte gympat så mycket som vi planerade, båda är så trötta!°

Precis det jag befarat. Gymma är på tok för ansträngande. Nuppa är det som gäller!

Nej, inte jag heller. Men ärligt så orkar jag inte med minus just idag. Bättre att vänta ett par dagar till. (WTF händer med mig? Jag som trodde jag var testnarkoman...)

Har jätteont i vänster bröst nu :bump:

Beror iofs på att en styck schäfer precis hoppade på det :D

Gud så orutinerad att bara nuppa för att det är roligt!

:p

Fy vad jag avskyr mens! Min livmoder klämmer ur sig nästan allt på första dygnet = blodbad en masse, så jag nästan blir yr. Och sen är det mer uthärdligt de två sista dagarna. Och ja, tre dagar totalt är inte mycket egentligen.

Haha, jo, är rätt orutinerad inom detta området än så länge ;).

Synd med mens, lil-sis, håller tummarna för att det tar sig nästa gång.

Och till er som snart ska testa håller jag såklart också tummarna, varje dag utan mens håller hoppet uppe.

Så har jag också. Det var så skönt med p-piller och "normal" mens. Tur att menskoppen är uppfunnen åtminstone.

Nu hoppas jag bara att det ska vara lääänge till nästa mens...

Nej, inte jag heller. Men ärligt så orkar jag inte med minus just idag. Bättre att vänta ett par dagar till. (WTF händer med mig? Jag som trodde jag var testnarkoman...)

JAG orkar inte.....
JAG vill inte.....

Men VI då? Vi som sitter bakom våra skärmar och tuggar på naglarna :nailbiting:

Ja, ja vi får väl lov att vänta tills på söndag då. Om du nu absolut måste ha det på det viset. :D

Gud så orutinerad att bara nuppa för att det är roligt!

:p

Fy vad jag avskyr mens! Min livmoder klämmer ur sig nästan allt på första dygnet = blodbad en masse, så jag nästan blir yr. Och sen är det mer uthärdligt de två sista dagarna. Och ja, tre dagar totalt är inte mycket egentligen.

Jupp! Amatörer vet du :D

*kl*
Idag var det en :) på äl-testet så på måndag får eskimån flytta in i min kropp, nu ska jag ligga i soffan i två veckor o tänka positiva tankar!! Den här gången SKA det gå ;)

Åh vad spännande! Här håller vi tummarna!:)

JAG orkar inte.....
JAG vill inte.....

Men VI då? Vi som sitter bakom våra skärmar och tuggar på naglarna :nailbiting:

Ja, ja vi får väl lov att vänta tills på söndag då. Om du nu absolut måste ha det på det viset. :D

precis

Jag kan sträcka mig till att du väntar till i morgon så tar jag det på söndag. Annars blir ju jag tvungen (för Toras skull) att ta mitt i morgon och det är ju min BIM så inte helt schysst av dig faktiskt :mad:

;):D

Okej. Jag ska tänka på saken. KANSKE testar jag imorgon. Kanske.:sneaky:

Det var ett udda symptom. Hoppande schäfer...... :D

Den är ny va?? Ont gjorde det iaf.

Tror inte hon vill ha "syskon" för hon brukar sikta på mannens mer privata delar :o och nu i veckan när det verkligen brände i livmodern på mig och jag var 100 på att jag var gravid (är inte alls säker på det längre typ 5% bara) så skulle hon tvunget boxa till och hoppa på min mage hela tiden.. :meh:

Jäkla sötnöt till hund

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 709
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
259
· Visningar
5 218
Senast: pepp
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 370
Senast: Derivata
·
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
2 645
Senast: orkide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar