Jahopp, starkare gravtest idag men fortfarande inte lika starkt som kontrollstrecket. Digitala fortfarande bara 2-3 veckor, så ingen förändring där. Jag läste om hook-effekten, men fick inte starkare test när jag spädde urinet så det är inte det heller.
Senaste tre dagarna har illamåendet varit förjävligt stora delar av dagarna - i fredags och igår var jag okapabel att göra annat än ligga ner, småäta, röra mig långsamt och försiktigt genom huset.. Brösten ömmar mer och lite lätt molvärk nattetid.
Jag tror nog det finns rester kvar i livmodern, för det känns tokigt att gravtesten ska öka i styrka (men inte tillräckligt mycket för att jag skulle vara i vecka 8-9 liksom) och att symtomen ska bli fler/starkare om det bara var ett vanligt missfall där allt kom ut. 4 veckor efter blödningen liksom. Tempen ökade ännu mer imorse också, såhär hög temp har jag aldrig i en vanlig menscykel.
Imorgon ringer jag de två privata gyn som finns i stad för att se över möjlighet för VUL. Annars blir det bara att avvakta UL på mödravården (som de planerat till 16 april då de vill ta blödningen i graviditeten som mensens första dag så jag inte räknat fel och de gör ett ultraljud "för tidigt"
- men innan dess ska väl ev rester ha blödit ut hoppas jag eller så konstaterar man typ missed abortion i vecka 17-19, skoj!)