Det var kanske guldägget som sattes in. Jag kommer just från KUB ultraljudet där hjärtat slog och armar viftades och allt såg bra ut. Nu törs jag kanske tro på det här?Håller tummarna för att embryot ni fick insatt är lyckoägget.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var kanske guldägget som sattes in. Jag kommer just från KUB ultraljudet där hjärtat slog och armar viftades och allt såg bra ut. Nu törs jag kanske tro på det här?Håller tummarna för att embryot ni fick insatt är lyckoägget.
Det var kanske guldägget som sattes in. Jag kommer just från KUB ultraljudet där hjärtat slog och armar viftades och allt såg bra ut. Nu törs jag kanske tro på det här?
Men vilken lycka, grattis!! ️️Det var kanske guldägget som sattes in. Jag kommer just från KUB ultraljudet där hjärtat slog och armar viftades och allt såg bra ut. Nu törs jag kanske tro på det här?
Stort, stort grattis! ️️Alltså... egentligen vet jag inte om jag vågar säga nåt, men å andra sidan har alla ni på buke varit ett stort stöd under alla år med misslyckade ivf:er - och det är ju mycket roligare att dela glädjen med någon - så jag tror ändå att jag vågar mig på att berätta att jag nog kanske också är gravid.
GRATTIS!!!Alltså... egentligen vet jag inte om jag vågar säga nåt, men å andra sidan har alla ni på buke varit ett stort stöd under alla år med misslyckade ivf:er - och det är ju mycket roligare att dela glädjen med någon - så jag tror ändå att jag vågar mig på att berätta att jag nog kanske också är gravid.
Tro på det! Grattis! ❤Det var kanske guldägget som sattes in. Jag kommer just från KUB ultraljudet där hjärtat slog och armar viftades och allt såg bra ut. Nu törs jag kanske tro på det här?
Åh, jag minns hur det känns. Exakt där var jag för ganska exakt ett år sen och det var avgrundsmörkt och hopplöst. Nu sitter jag här med en bebis som sover på min mage. Ge inte upp ❤Här resulterade första insättningen i ett plus, men en vecka senare en blödning och nu efter ytterligare 10 dagar konstaterat missfall.... Allt har inte heller kommit ut så nu är det vänta och se om kroppen fattar att det är över eller om jag behöver ta tabletter.
Och förutom missfallet i sig då tillbaka till den eviga väntan. Sommarstängt, flera månader till utan framgång, lång period på hormoner utan resultat, kropp och själ som är sliten av hopp, förtvivlan och behandlingar... Och samtidigt vet jag att jag kanske fortfarande är i början på min resa, så jobbigt att inte veta när/om man någonsin kommer fram...
Ååååååh vad roligt att höra detta!!! Vad glad jag blir för dig! Stort grattis!Alltså... egentligen vet jag inte om jag vågar säga nåt, men å andra sidan har alla ni på buke varit ett stort stöd under alla år med misslyckade ivf:er - och det är ju mycket roligare att dela glädjen med någon - så jag tror ändå att jag vågar mig på att berätta att jag nog kanske också är gravid.
Ååååååh vad roligt att höra detta!!! Vad glad jag blir för dig! Stort grattis!
Jag bara ryser! Läser mest i kulisserna annars men kan inte låta bli att kommentera nu! Stort, stort, stort grattis och lycka till!Tack! Det märkliga i kråksången är att det är en spontan graviditet, efter alla våra misslyckade ivf:er... Och typ nån vecka efter att jag fått positivt gravtest så ringer kliniken och undrar om vi är redo att dra igång behandling med äggdonation. Jag bara: njaaee, liksom... Jag har typ blivit gravid ändå...
Så mirakulöst fantastiskt Stort grattis till er!Tack! Det märkliga i kråksången är att det är en spontan graviditet, efter alla våra misslyckade ivf:er... Och typ nån vecka efter att jag fått positivt gravtest så ringer kliniken och undrar om vi är redo att dra igång behandling med äggdonation. Jag bara: njaaee, liksom... Jag har typ blivit gravid ändå...
Jag bara ryser! Läser mest i kulisserna annars men kan inte låta bli att kommentera nu! Stort, stort, stort grattis och lycka till!
Wow, så oväntat men efterlängtatTack! Det märkliga i kråksången är att det är en spontan graviditet, efter alla våra misslyckade ivf:er... Och typ nån vecka efter att jag fått positivt gravtest så ringer kliniken och undrar om vi är redo att dra igång behandling med äggdonation. Jag bara: njaaee, liksom... Jag har typ blivit gravid ändå...
UnderbartTack! Det märkliga i kråksången är att det är en spontan graviditet, efter alla våra misslyckade ivf:er... Och typ nån vecka efter att jag fått positivt gravtest så ringer kliniken och undrar om vi är redo att dra igång behandling med äggdonation. Jag bara: njaaee, liksom... Jag har typ blivit gravid ändå...
Åh så fantastiskt att läsa dettaAlltså... egentligen vet jag inte om jag vågar säga nåt, men å andra sidan har alla ni på buke varit ett stort stöd under alla år med misslyckade ivf:er - och det är ju mycket roligare att dela glädjen med någon - så jag tror ändå att jag vågar mig på att berätta att jag nog kanske också är gravid.
Men åååh! Stort grattis!!!Alltså... egentligen vet jag inte om jag vågar säga nåt, men å andra sidan har alla ni på buke varit ett stort stöd under alla år med misslyckade ivf:er - och det är ju mycket roligare att dela glädjen med någon - så jag tror ändå att jag vågar mig på att berätta att jag nog kanske också är gravid.
Wow! Stort stort grattis!Alltså... egentligen vet jag inte om jag vågar säga nåt, men å andra sidan har alla ni på buke varit ett stort stöd under alla år med misslyckade ivf:er - och det är ju mycket roligare att dela glädjen med någon - så jag tror ändå att jag vågar mig på att berätta att jag nog kanske också är gravid.
Alltså... egentligen vet jag inte om jag vågar säga nåt, men å andra sidan har alla ni på buke varit ett stort stöd under alla år med misslyckade ivf:er - och det är ju mycket roligare att dela glädjen med någon - så jag tror ändå att jag vågar mig på att berätta att jag nog kanske också är gravid.