Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En arbetskamrat till mig som vet precis hur det ligger till, hur länge vi kämpat och allt. Har med jämna mellanrum klappat mig på magen och hånfullt frågat ”nu är det något va?”. Nej.
Finns folk till allt.
Underbart!!Jag har fått en del kommentarer, en av de mest okänsliga var liknande din, en bekant som kläckte ur sig
"Vill ni ha tips på hur man gör dom? Hehe"
- Nej tack, dina exemplar blev ju uppenbarligen inte särskilt bra så då är vi hellre utan.
Hans ungar är rejält bortskämda med total avsaknad av uppfostran
Han sa inget mer, någonsin, till oss
Håller tummarna för senare ägglossning än du trodde bara .Ja alltid väntar man på något
Gjorde ett nytt test imorse och fick nu ett svagt streck så nånting är ju på gång. Lite orolig dock att det tagit så lång tid och är så svagt. Är idag på dag 37 i min cykel, genomsnittscykeln ligger på 27-32 dagar. Hoppas såklart på sen ägglossning men googlade och läste då om utomkveds och det lät ju hemskt. Men inga smärtor för min del, än iaf. Men fortfarande väldigt ömma bröst.
Idag började jag blöda så det blev inget. Gravtesten blev aldrig starkare. Även om jag såklart hoppades så är jag är ändå glad att inte behöva vara i ovissheten. Nya tag!
Blöder ordentligt och har riktig mensvärk, så det är nog inget som överlevt den här gången heller. Min gissning är att det här embryot inte levt längre än de andra, kanske inte ens levde vid insättningen, de övriga besfrukade hade ju avstannat tills dess.
Funderar mycket på om det är värt att gå vidare privat eller inte. Att plocka ut ägg och få dem befruktade är ju inte ett problem, men att få dem att överleva och fästa funkar uppenbarligen inte. Känns så hopplöst när man inte kan göra något för att påverka det heller. Dessutom har jag både ålder (och indirket kostnaden pga min ålder, 38,5) och endometrios emot mig.
Men jag antar att det är bäst att vänta lite med något beslut, just nu känns allt omöjligt och meningslöst. Kliniken har dessutom stängt i juli, så vi har vår semester på oss för återhämtning och bestämma om vi ska gå vidare.
Men vad tråkigt och jobbigt Vad ledsen jag blir för din skull. Men som du säger är det bra att vänta med beslut. Beklagar verkligen.Blöder ordentligt och har riktig mensvärk, så det är nog inget som överlevt den här gången heller. Min gissning är att det här embryot inte levt längre än de andra, kanske inte ens levde vid insättningen, de övriga besfrukade hade ju avstannat tills dess.
Funderar mycket på om det är värt att gå vidare privat eller inte. Att plocka ut ägg och få dem befruktade är ju inte ett problem, men att få dem att överleva och fästa funkar uppenbarligen inte. Känns så hopplöst när man inte kan göra något för att påverka det heller. Dessutom har jag både ålder (och indirket kostnaden pga min ålder, 38,5) och endometrios emot mig.
Men jag antar att det är bäst att vänta lite med något beslut, just nu känns allt omöjligt och meningslöst. Kliniken har dessutom stängt i juli, så vi har vår semester på oss för återhämtning och bestämma om vi ska gå vidare.
Vad tråkigtBlöder ordentligt och har riktig mensvärk, så det är nog inget som överlevt den här gången heller. Min gissning är att det här embryot inte levt längre än de andra, kanske inte ens levde vid insättningen, de övriga besfrukade hade ju avstannat tills dess.
Samma för mig. Får många ägg och många befruktas och utvecklas fint. Nåt händer sedan i livmodern. De få som överlevt förbi positivt test har ändå stannat av i vecka 6 ungefär. Skulle vara najs att veta om det är livmodern eller det är fel på eller om det är något genetiskt felBlöder ordentligt och har riktig mensvärk, så det är nog inget som överlevt den här gången heller. Min gissning är att det här embryot inte levt längre än de andra, kanske inte ens levde vid insättningen, de övriga besfrukade hade ju avstannat tills dess.
Vad tråkigt
Kan äggdonation vara ett alternativ tro?
Samma för mig. Får många ägg och många befruktas och utvecklas fint. Nåt händer sedan i livmodern. De få som överlevt förbi positivt test har ändå stannat av i vecka 6 ungefär. Skulle vara najs att veta om det är livmodern eller det är fel på eller om det är något genetiskt fel
Jävligt sugigt. Jag är lite sugen på att prova ny omgång med prednisolon men vet inte.
Men vad tråkigt och jobbigt Vad ledsen jag blir för din skull. Men som du säger är det bra att vänta med beslut. Beklagar verkligen.