Ah jag har beställt hem men ska prova avvakta till midsommar innan ja testarSpännande! Dags för ett graviditetstest kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah jag har beställt hem men ska prova avvakta till midsommar innan ja testarSpännande! Dags för ett graviditetstest kanske?
Kör billiga stickor. Testa typ tvåtiden på dagen om du kan. Börja cd 4 kanskeÄgglossningstest. Är det någon skillnad på stickor och stavar? Eftersom min cykel lever bananas bör man väl börja testa direkt då mensen tar slut? Men räcker det med en gång per dag (vilket är då bästa tiden?) eller bör man ta morgon och kväll?
Skulle ta stickor, billigare. Kanske komplettera med digitalt när du ser det närmar sig om du vill veta exakt.Ägglossningstest. Är det någon skillnad på stickor och stavar? Eftersom min cykel lever bananas bör man väl börja testa direkt då mensen tar slut? Men räcker det med en gång per dag (vilket är då bästa tiden?) eller bör man ta morgon och kväll?
Skulle ta stickor, billigare. Kanske komplettera med digitalt när du ser det närmar sig om du vill veta exakt.
Stegringen av LH. En del tycker det är svårt att veta när stickorna är positiva.Jag har bara kört med stickor, så blev nyfiken. Vad visar de digitala mer exakt?
Pratade med en vän som undrade om jag testat zonterapi. Är i grunden en ganska skeptisk person, men hittade lite om det när jag googlade. Är det någon annan som har testat zonterapi eller har några tankar om det?
Alltså nej. Det fungerar inte. Skulle det fungera skulle ju ingen behöva ivf.Pratade med en vän som undrade om jag testat zonterapi. Är i grunden en ganska skeptisk person, men hittade lite om det när jag googlade. Är det någon annan som har testat zonterapi eller har några tankar om det?
Jag tänker att det säkert inte skadar, men om man blir gravid i samband med det är det slumpen.Pratade med en vän som undrade om jag testat zonterapi. Är i grunden en ganska skeptisk person, men hittade lite om det när jag googlade. Är det någon annan som har testat zonterapi eller har några tankar om det?
Min erfarenhet är att de nog typ aldrig säger när de tror att det räcker. Folk kan ju köra samma sorts protokoll och göra typ femton insättningar och lyckas på nr 16. Tyvärr. Det vore ju enklare om man kunde prova tre gånger och om det inte funkar då så är det dumt att fortsätta.@kmt @em-pirre @hemlig @Stoplookingatmyass
Tack för era tankar. Har ju själv svårt att tro det skulle hjälpa, mer än för att stärka ens eget välbefinnande. Vilket kanske i sin tur hade ökat chanserna att lyckas, vad vet jag.
Har i alla fall bokat in ett första möte med privat klinik efter semestern och ska beställa hem journalkopior tills dess. Så får vi se vad de säger, om de tycker det är lönt att fortsätta med fler försök.
Min erfarenhet är att de nog typ aldrig säger när de tror att det räcker. Folk kan ju köra samma sorts protokoll och göra typ femton insättningar och lyckas på nr 16. Tyvärr. Det vore ju enklare om man kunde prova tre gånger och om det inte funkar då så är det dumt att fortsätta.