Egentligen är nog inget riktigt positivt men tippar på att det var positivt 1.7.
Var tydligt negativt 30.6 och verkar blivit svagare igår igen. Så antar att ägget släppt nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Egentligen är nog inget riktigt positivt men tippar på att det var positivt 1.7.
Ja precis. Det måste ha varit positivt under en stund 1.7. Så ägglossning typ 2.7 nångång.Var tydligt negativt 30.6 och verkar blivit svagare igår igen. Så antar att ägget släppt nu
Olidlig väntan här också hahaEfter mycket velande fram o tillbaka hoppar jag in här (fick bli mitt anonyma nick, minns knappt lösen till det gamla..).
Vi har precis börjat bebisverkstaden här, fick utslag på äl-sticka igår men har dålig koll på när bim blir eftersom min senaste cykel var rejält avvikande från hur det brukar vara.. Det har fortsatt lite halvskumt med mensvärk till o från, vilket har hänt förut genom hela cykler men samtidigt hör till ovanligheter. Så vi får se hur det går.
Som vanligt är väntan olidlig fast jag knappt passerat äl än Så jag hoppas på att kunna släppa lite fokus från det genom att följa er andra samtidigt
Olidlig väntan här också haha
Välkommen hit
Bara liteHehe har du också lite halvdant tålamod för sånt här? När har du bim?
Bara lite
13 juli. Du?
Spännande! Skönt att det rör på sig.Lite uppdatering från mig Igår ringde dom från kvinnokliniken och dom hade fått en avbokning till veckan så jag ska göra mitt ”second opinion” ultraljud då, väääldigt skönt att lyckas få in det mitt i semestertiderna
Fick också hem papper på att jag står i kö till operation nu. Så jag antar att hela syftet med undersökningen till veckan mest är för att kolla vad som behöver göras vid operationen? Eftersom dom hittar mer och mer ”fynd” där inne
Hur går det för er andra?
Nån som närmar sig bim?
Har bim 17.7. Med lillebror visste jag en vecka innan att jag var gravid (mådde allmänt konstigt) nu är kroppen helt banans. Har de senaste dagarna haft ”smärtor” i ligamenten runt livmodern tex.
Spännande! Jag var också ganska säker på att jag var gravid ett tag innan jag plussade sist.. så denna gång har jag inte särskilt stora förhoppningar för jag känner ingenting alls.
Håller tummarna för att det är graviditetsrelaterade krämpor du har!
Hur går det för er andra?
Nån som närmar sig bim?
Håller tummarna för ett bra möte om 4 veckorFick mens idag, så det blev inget denna månaden heller, knappast förvånande längre. Men har fått hem journalkopior och har möte inplanerat med privat klinik om 4 veckor, så tar det lite lugnt tills dess.
Fick mens idag, så det blev inget denna månaden heller, knappast förvånande längre. Men har fått hem journalkopior och har möte inplanerat med privat klinik om 4 veckor, så tar det lite lugnt tills dess.
Håller tummarna de har lite andra idéer.Fick mens idag, så det blev inget denna månaden heller, knappast förvånande längre. Men har fått hem journalkopior och har möte inplanerat med privat klinik om 4 veckor, så tar det lite lugnt tills dess.