Än så länge ingenstans, vi har inte undersökt möjligheten för det ännuVar hittar du information om att donera till forskning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Än så länge ingenstans, vi har inte undersökt möjligheten för det ännuVar hittar du information om att donera till forskning?
Ja det är verkligen skönt att tänka att vi om vi inte hade testat embryona hade återfört alla med negativt resultat eller missfall... Vi betalar 430 euro per embryo så lite billigare Men brukar få ut 5-7 embryon så blir ju en slant att testa alla om det blir liknande mängd nästa gång.Jag förstår dig till fullo! Men samtidigt ger det dig dina rätta spelkort. Och en förklaring till varför det inte gått tidigare. Jag lider såå med dig! Men klart ni ska prova ett äggplock till! Vad kostar psa (genutredning av embryo) hos Olgas? Vi betalar 500 euro per embryo i Riga.
Tack Vi vet inte än men hoppas få veta snart.Håller alla tummar och tår för er! Har du någon aning om när nästa äggplock blir isf?
Vi försöker också nu, tog ut stav 30 juni.Vilka fler försöker denna månad? BIM för mig är på fredag någonstans. Har inte helt regelbunden mens (eller hade inte innan spiral iaf) så svårt att veta exakt. Blev inte ägglossningstest regelbundet denna månad pga semester som gjorde det osmidigt. Borde inte vara gravid men helt omöjligt är det inte...
Det är svårt att försöka vara glad och ledsen samtidigt tycker jag. I mitt fall är min syster gravid. Fantastiskt och magiskt så klart, men det gör också att jag vill sätta mig i ett hörn och gråta över min situation.Kollega gravid. Som tur är träffar jag inte henne så ofta. Unnar henne VERKLIGEN detta, då hon också kämpat i flera år, men jag blir nedstämd ändå.
Det vore så mycket enklare om vi bara kunde bestämma att vi inte vill ha fler barn.
Förstår att det är tufft!!Kollega gravid. Som tur är träffar jag inte henne så ofta. Unnar henne VERKLIGEN detta, då hon också kämpat i flera år, men jag blir nedstämd ändå.
Det vore så mycket enklare om vi bara kunde bestämma att vi inte vill ha fler barn.