Jag vet inte hur lång tid det kommer ta för oss, men jag tyckte mest det tog emot att faktiskt skicka in pappren, för "det kanske funkar denna gången"... Skickade egenremiss förra veckan men fick tillbaka och blev ombedd att komplettera (man fick tydligen inte lämna rader tomma, så på frågan om antal graviditeter så var man tvungen att skriva "noll" och på sjukdomar "inga") och postade igår igen.
Själv hade jag en jättekonstigt mens sist, den tog slut efter 4 dagar, brukar aldrig vara kortare än 7, och nu helt plötsligt på cykeldag 13 och 14 har det droppat lite blod igen. Jag undrar mest om det är det sista av mensen som av någon anledning tog en paus och kommer nu istället eller om det är nåt annat vajsing. Tempen ökade direkt efter mens och ligger fortfarande kvar lite högre som den brukar mellan ÄL och nästa mens. Får se hur det utvecklar sig.
Hoppas också att det ska funka "denna gången", men nu när jag i alla fall har någon slags tidsuppfattning för att påbörja utredning känns som det som att jag har någon slags tröst att falla tillbaka på när mensen ändå kommer.
Och så hoppas jag såklart att kunna avböja kallelsen den dagen den kommer