Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sorry att jag spammar tråden , men testomanen är i farten såhär innan det är dags att åka till jobbet och idag är stickan tydligt positiv!
Åh vad jag håller tummarna hårt och hoppas få följa dig i vårdtråden!!!Sorry att jag spammar tråden , men testomanen är i farten såhär innan det är dags att åka till jobbet och idag är stickan tydligt positiv!
Jaa!Sorry att jag spammar tråden , men testomanen är i farten såhär innan det är dags att åka till jobbet och idag är stickan tydligt positiv!
så himla roligt!Sorry att jag spammar tråden , men testomanen är i farten såhär innan det är dags att åka till jobbet och idag är stickan tydligt positiv!
Tack. Imorse kändes det precis som att mensen tänker dyka upp imorgon så är ju aningen orolig att det släpper igen .så himla roligt!
Grattis!!
Tack. Imorse kändes det precis som att mensen tänker dyka upp imorgon så är ju aningen orolig att det släpper igen .
Tar lutinus så att det rinner vet jag. Det är mensvärken som oroar.Det kan ju hända, men det kan också vara de där läskiga flytningarna man lätt får, i kombination med allmän Nojja. Fram till v 12 trodde jag att jag fick mens så fort jag ställde mig upp. Försök att inte trigga på känslan, då blir man ett nervvrak.
Tar lutinus så att det rinner vet jag. Det är mensvärken som oroar.
Min syster hade konstant mensvärk tidigt i sin graviditet och det gick hur bra som helst så jag håller tummarna för att det går bra för dig också!Tar lutinus så att det rinner vet jag. Det är mensvärken som oroar.
Förstår din oro. Vet inte hur många gånger jag sprang på toaletten vid alla mina graviditeter i början bara för att kolla om mensen kommit (man kan ju tycka annars att vid fjärde barnet borde man slutat noja lite, man har ju liksom gjort det hela några gånger då )Tar lutinus så att det rinner vet jag. Det är mensvärken som oroar.
På torsdag. BIM idag.
Håller tummarnaPå torsdag. BIM idag.