Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
TristOavsett så har det börjat blöda nu på kvällen, så antingen var det bara ett spökstreck eller så är det ett tidigt MF. Oavsett så verkar vi få köra på en cykel till.
Vad då för provsvar?Kan någon försöka utläsa mina provsvar?
Jadu, ligger man inte så blir det inga barn. Och här blir det inget liggande och kommer inte bli framöver heller.Hur går det för @ninsan ? Hur mår du?
Vad tråkigtJadu, ligger man inte så blir det inga barn. Och här blir det inget liggande och kommer inte bli framöver heller.
Följer dig och håller tummarna varje gång!
Håller tummarna starkt!!!!Ruvardag 5 och svagt positivt. Ändå kan jag inte låta bli att tro det blir kemisk graviditet igen. Eller missfall. Jag menar, varför skulle vi lyckas den här gången? Kommer vi nånsin bli föräldrar?
Alltså denna väntan .På den positiva sidan börjar äl-testen ge utslag och det känns bra att få en ordentlig kurva för äl dokumenterad. Har dessutom blivit av med en jobbig UVI, så att ta tillvara på ÄL känns inte så himla motigt
På den negativa sidan fick jag precis svar om att vi blir kallade för utredning TIDIGAST i december. Bröt ihop lite, det är liksom fyra månader efter det att jag äntligen fick tummen ur att gå vidare med problemen alls. Hade liksom hoppats att vara på väg någonstans nu... hoppas att det hinner ta sig innan dess, men det blir mer och mer panikkänslor för varje månad som går
Alltså denna väntan .
Tänkte så med en kompis. Vi blev gravida med två veckors mellanrum sen. De fick sin andra, vi fick MF v.10.Man kan ju bli knäpp för mindre
Ett par vänner har dessutom kläckt att de får tillökning i mars, hade ju varit sååå kul att kunna vara föräldraledig tillsammans med någon. Men i den här takten kanske de skaffar en till lagom till våran första så att jag får sällskap ändå
Jag har en bra känsla och håller tummarna hårt för er!Ruvardag 5 och svagt positivt. Ändå kan jag inte låta bli att tro det blir kemisk graviditet igen. Eller missfall. Jag menar, varför skulle vi lyckas den här gången? Kommer vi nånsin bli föräldrar?